Gå til innhold

Er jeg krevende? (Hvor er du drømmemann?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helst over 178 cm høy, samme hvordan vekten er bare han ikke er sykelig overvektig. 
Hårfarge kan gjerne være brun, helst hår på hodet som han kan "stelle". 
Litt skjegg, ikke bart. 
Bra jobb, grei inntekt. Gjerne være sjef over økonomi hjemme. Kunne spandere litt på meg innimellom, ta med meg ut og på normal shopping et par tre ganger i året.
Kunne la meg låne hans kort på handleturer innimellom.  Være god rolig, barnevennlig, lyst på barn, han må kjøre bil og vi må kunne ha en stasjonsvogn sammen. Vi skal velge ting sammen, bil, hus interiør. 
Må være stolt av meg, ta mitt barn og meg under vingene. Ikke fest-type. Men sosial for det. Like hjemmekvelder med familien. Like å dra på turer i landet vårt. 
Ha hus på landet. (Landet og landet, ikke leilighet i sentrum). 
La meg få være hjemme et par dager i uken uten å være sur og bitter for det. (målet er å stelle med unger, hus og klesvask!!) 

Hvor i all verden kan jeg finne han her? Kan noen hjelpe? 

Anonymous poster hash: c5a03...71f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helst over 178 cm høy, samme hvordan vekten er bare han ikke er sykelig overvektig.

Hårfarge kan gjerne være brun, helst hår på hodet som han kan "stelle".

Litt skjegg, ikke bart.

Bra jobb, grei inntekt. Gjerne være sjef over økonomi hjemme. Kunne spandere litt på meg innimellom, ta med meg ut og på normal shopping et par tre ganger i året.

Kunne la meg låne hans kort på handleturer innimellom. Være god rolig, barnevennlig, lyst på barn, han må kjøre bil og vi må kunne ha en stasjonsvogn sammen. Vi skal velge ting sammen, bil, hus interiør.

Må være stolt av meg, ta mitt barn og meg under vingene. Ikke fest-type. Men sosial for det. Like hjemmekvelder med familien. Like å dra på turer i landet vårt.

Ha hus på landet. (Landet og landet, ikke leilighet i sentrum).

La meg få være hjemme et par dager i uken uten å være sur og bitter for det. (målet er å stelle med unger, hus og klesvask!!)

Hvor i all verden kan jeg finne han her? Kan noen hjelpe?

Så er spørsmålet hvem er du?

Du krever mye av han, du bør være rimelig perfekt selv

Anonymous poster hash: 3101e...85c

Skrevet

Søk etter en mann med tradisjonelle verdier og som tjener godt, som gjerne vil ha en deltidsarbeidende kone som liker å holde hjemmet i orden. Helt sikker på at du kan finne endel av dem gjennom nettdating!

Anonymous poster hash: c4418...3ba
Skrevet

Jeg, jeg er meg jeg! 

Kan gi min drømmemann et perfekt familieliv! :-) Så lenge han er snill med meg og ungene, at han tar vare på oss.

HI

Skrevet

du er ikke spesielt kravstor, du lever i en fantasiverden. De fleste menn av den typen du beskriver, tror jeg ønsker seg en partner å dra lasset sammen med. En hushjelp kan de jo skaffe seg for en relativt billig penge ;)

Anonymous poster hash: b2bb8...8ff
Skrevet

Du beskriver broren min. Han er singel og 34 år. :-)

Anonymous poster hash: 61316...bdb

Skrevet

Du beskriver broren min. Han er singel og 34 år. :-)

Herlig. Hvor bor han? :)

Skrevet

Synes du virker for opptatt av rammene rundt, du beskriver utseendet hans, økonomien, statusen lenge før du snakker om hans personlige egenskaper.

Tror ikke du finner ham om du har så strenge krav til de fysiske/materalistiske rammene.

Kan hende drømmemannen som ønsker akkurat det samme som deg kommer i en litt annen pakning enn det du tror i dag - i så fall går du glipp av ham.

Anonymous poster hash: 341dc...b75
Skrevet

I en småby i Nord-Norge.

Skrevet

I en småby i Nord-Norge.

Heter vel ikke Wiggo?  :wub:

Skrevet

Jeg har kapret ham ;-b

Min er 1.81 høy, brunt kort hår, har ofte sexy tredages skjegg, slank, handy, eier og driver et firma, stødig økonomisk, raus. Sammen har vi kjøpt hus, to biler, båt, vi reiser på ferie hvert år. Vi har felles økonomi, dvs felles konto.

Hvor jeg fant drømmemannen? På en datingside for mange år siden. Vi er gift og har to nydelige barn.

Anonymous poster hash: d7608...1b1

Skrevet

Hvorfor er det så viktig at han skal spandere og låne deg kortet hans?

Anonymous poster hash: a24c0...1f4
Skrevet

Du finner ham i en Hollywoodfilm, tror jeg. :)

Skrevet

Så du vil ha en minibank som også er øm og kjærlig?

Det finnes sikkert slike menn.

Anonymous poster hash: edd01...65d

Skrevet (endret)

Jeg tror faktisk jeg kjenner han du er på jakt etter her, men du understreker nettopp det jeg bekymrer meg for når jeg tenker på ham - at han skal finne ei som egentlig bare utnytter ham uten egentlig å gi ham så voldsomt mye tilbake. Foruten gleden av å la ham fø på deg.

Endret av Poetika med K
Skrevet

Kunne ikke falle meg inn å dra på shopping og bruke andres penger!! Heller ikke dra avgårde med partnerens bankkort for å bruke det på meg selv!! Kjøp av felles ting er noe annet - til hus og barn for eks. Da kan man for eks. ha et felles bankkort. Noe annet er om han kjøper noe i gave til meg. Det andre er jeg for selvstendig og stolt til å gjøre!! Liker å tjene mine egne penger og bruke av eget overskudd til shopping til meg selv!

Anonymous poster hash: abd4b...317
Skrevet

Ja, du krever litt mye. Slike ting kommer etterhvert. Jeg fant en meget rik mann, som falt for meg fordi jeg var målrettet og hadde drømmer i livet jeg skulle nå. Han ventet en stund med p fortelle om jobb og inntekt, han presenterte seg som en som jobbet på "gulvet" i sin egen bedrift. Jeg falt for han som han var, ikke at jeg fikk låne korte hans og det store huset. Jeg har selvfølgelig tatt utdannelse, og klarer meg godt alene hvis det skulle bli sånn.

Nå er jeg hjemmeværende husmor for våres barn (og mitt fra tidligere forhold). Blir båret på gullstol omtrent og det er ikke noe skille mellom ditt og mitt. Men er veldig glad over at det er ekte kjærlighet i bunn, at vi har verdier som passer sammen, at vi har lik humor og at han setter pris på meg akkurat som jeg er og motsatt. Jeg kan nok oppfattes som en trofekone og golddigger, men jeg hadde valgt han om han jobbet i kassa på Rimi eller var en vellykket forretningsmann.

Start med kjærligheten du!

Anonymous poster hash: 3015d...4e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...