Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Sønnen min spiller på et annet fotball-lag enn mange andre i klassen sin. Av praktiske grunner og litt på grunn av litt dårlig kjemi med noen av klassekameratene sine. Nylig var det cup, og både hans lag og klassekameratenes lag deltok. Under ene kampen la jeg merke til at klassekameratene kom og stilte seg opp på sidenlinja og så på sønnen min. Jeg sto på andre siden av banen, og hørte ikke noe som ble sagt. Men jeg merket at de ikke så spesielt blide ut. Og at sønnen mistet fokus helt og ble veldig opptatt av å se på dem. Etter at vi kom hjem fortalte han at de hadde "buet" han ut. Hørte noen voksne på det laget si at de hadde vært veldig bestemte på å se han spille. Jeg trodde da det var for at de ville heie på han... Det var det altså ikke! Nå skjønner jeg hvorfor han slett ikke ville leke med dem eller se dem spille kamp etterpå! Sukk... Vi later som det var en liten fillesak, og sa bare at det sikkert bare var disse guttene som hadde deltatt på for få kamper til å ha lært seg hvordan man skal oppføre seg enda. Men jeg tror egentlig de prater om det på skolen og ser på han som em slags sviker, og at dette kommer fra en av de voksne som er ansvarlige. Hva gjør vi? Blir jo feil uansett. Han vil spille fotball. På laget sitt nå går det bra. Men da fryser klassekameratene hans han ut. Skifter han til klassens lag så "svikter" han ikke dem lenger, men da trives han ikke på trening. Anonymous poster hash: 25156...ff1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Hvor gamle er disse barna? Det er uansett ikke akseptabelt med slik oppførsel innen idrettsmiljøene, og laget og treneren til det andre laget må få beskjed straks! Trenger ikke nevne noen navn, men treneren må ta en alvorsprat med laget sitt om hva som er god kotyme under cup osv. Stakkars gutten din Anonymous poster hash: 0f854...a6d
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Innen fotballen pleier de ha ganske stor fokus på "fair play" og på at man skal behandle hverandre med respekt, så dette bør absolutt bli tatt opp synes jeg. Dette er noe treneren til de andre guttene bør prate med laget sitt om. Anonymous poster hash: ee1de...c31
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Hvor gamle er disse barna? Det er uansett ikke akseptabelt med slik oppførsel innen idrettsmiljøene, og laget og treneren til det andre laget må få beskjed straks! Trenger ikke nevne noen navn, men treneren må ta en alvorsprat med laget sitt om hva som er god kotyme under cup osv. Stakkars gutten din Anonymous poster hash: 0f854...a6d Tidlig barneskole. Det er ikke nødvendigvis så enkelt å ta det opp med treneren, og anonymt kommer ikke til å fungere. Vil ikke si mer. Men jeg mener også at dette ikke er OK. Vi har hatt generelle advarsler på foreldremøter før, pga barn som nektet å takke motstanderen for kampen etterpå. Det er vel ikke verre enn buing? HI Anonymous poster hash: 25156...ff1
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Ikke OK! Her er trenerene veldig strenge på slikt. Folk som ikke oppfører seg finner benken rimelig kjapt. Anonymous poster hash: aa3bd...f94
Gjest Ziva Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Ta det med fotballkretsen. Ikke akseptabel oppførsel. Spiller ingen rolle hvor gamle gutta er, folkeskikk er noe de burde ha lært!!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Ikke OK! Her er trenerene veldig strenge på slikt. Folk som ikke oppfører seg finner benken rimelig kjapt. Anonymous poster hash: aa3bd...f94 Sånn er det hos oss også. Eksmannen min trener vårt fotballag, og sånn oppførsel får store konsekvenser ala stå over en kamp o.l Hi; så utrolig leit for sønnen din! Vær så snill å rapporter det videre? På den måten kan man få satt et eksempel som skremmer både dem og andre fra å gjøre noe lignende! Anonymous poster hash: 7cd8a...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå