Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Bra nok som vintersko? Anonymous poster hash: a1933...d1d
soleia Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Kjem an på kvar du bur, og kor kaldt det vert. Om det vert under - 10 ville eg nok hatt vinterstøvlar i tillegg. Kjøpte docboots på obs i fjor, dei einsfarga der gummien berre går til ankelen, og det tok ikkje lang tid før eg kjøpte andre vinterstøvlar i tillegg fordi desse vart våte gjennom. I år kjøper eg dei mønstrete der gummien går lengre opp, og håpar dei held betre. Eg synes uansett det er greit med to par vintersko, så har både cherrox/docboots til våte dagar og vintersko til tørre og kalde dagar.
Elsker livet Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg syns ikke det. Jeg mener hovedskoene bør være mykere og ha bedre pusteevne. Dessuten er de for kalde når det er skikkelig kaldt.
Marsipanmor Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Jeg synes de er bra i slafsevær.. På en skikkelig vinterdag er vintersko best.
Musemorbr / Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Sålene duger ikke når det blir minusgrader. Så kjøp noen solide, varme vintersko.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Nei, ikke om det blir skikkelig vinter. De er greie på slapseføre, men i tørr snø er vintersko best. Dockboots blir som alle andre støvler fort klamme og kalde. Anonymous poster hash: a14a1...f39
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Takk for svar Anonymous poster hash: a1933...d1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå