Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg og samboer venter vårt 2 barn sammen.Jeg har ei fra før av som er noen år eldre.Har en sønn på 3 år.Men noen ganger føler jeg meg for gammel til og få en til.Spessielt når andre hinter til det.Men jeg er flink til og bevege på meg.Går turer med minsten så og si hver dag eller finner på andre ting.Var ofte i åpen BHG med han så vi kan være med andre barn og voksne.Fra høsten av skal han gå mere i bhg.80%. Prøver og ikke bry meg om hva andre mener om dette,Men ikke like lett bestandig.Men det har bare ikke passet føre nå pga en situasjon vi har stått oppi i halvannet år som gjorde det umulig for oss og tenke flere barn på den tiden.Pluss at med førstemann brukte vi lang tid før jeg blei gravid og mistet en føre det.Flere her som venter barn som er rundt 37 år? Anonymous poster hash: 9fe7a...7f6
Modesty Blaise. Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 (endret) Jeg er snart 37, og venter førstemann nå. Og jeg er definitivt ikke den siste ute blant mine venninner. Jeg tenker på dette som en helt normal alder å få barn, så tanken om at du er for gammel ville ikke falt meg inn engang Endret 24. august 2013 av Modesty Blaise.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg fikk første barn som 40-åring, skal ha en til snart Anonymous poster hash: d3533...b71
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Virker som det kommer litt an på hvor i landet man bor hva slags reaksjoner og forhold folk har til alder og fødsler. Jeg var 36 1/2 da jeg fikk førstemann og fylt 38 da andre jente kom 18 måneder etterpå. Er eldst i alle "normale" barselgrupper jeg har vært i, men også vært i en gruppe som kaller oss "Voksne Mødre" og i den gruppa er jeg yngst. Eldste kvinne her var 10 år eldre enn meg da hennes yngste ble født. Jeg startet prøvinga da jeg var 34 men måtte gjennom 4 ufrivillige aborter på 2 år før jeg lykkes. Anonymous poster hash: 97ca7...1b4
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Jeg tror jeg kommer til å være på din alder når jeg får sistemann (det blir da barn 3 om mannen går med på det, venter nummer 2 nå er 32) Anonymous poster hash: 6f0bc...7af
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #6 Skrevet 24. august 2013 Du er ikke for gammel, slapp av Anonymous poster hash: 0392a...825
mylittlecat Skrevet 24. august 2013 #7 Skrevet 24. august 2013 Herlighet, 37 er da ingen alder Før jeg kom til alderen i innlegget ditt, hørtes det ut som om du straks skulle fylle 50! Helt normalt å få barn i den alderen!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #8 Skrevet 24. august 2013 Ikke hør på noen som mener du er for gammel. Moren min fikk sitt 2. barn når hun var 41, 3. når hun var 43. Jeg kom når hun var 21. Litt stor aldersforskjell her(20 og 22 år), men det er kult å ha småsøsken spesielt, da jeg har vokst opp som alenebarn Har du mulighet og god helse kan du godt føde lenge etter 40 og ikke føle deg gammel selv om noen måtte mene det. Til sammenligning, der jeg kommer fra sier man at kvinne er for gammel hvis hennes første kommer når hun er 25! Anonymous poster hash: 9a1eb...c77
Anonym bruker Skrevet 25. august 2013 #9 Skrevet 25. august 2013 Du er ikke FOR gammel, men du er ikke ung heller akkurat Neida, du må få barn selv når du føler for det, ikke når alle andre mener du bør få. Og selvfølgelig før naturen setter en stopper for det ; Anonymous poster hash: 700fa...a61
Gjest Julia1984 Skrevet 25. august 2013 #10 Skrevet 25. august 2013 Nei du er ikke for gammel. Etter 45 år begynner det å bli litt sent.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 25. august 2013 #11 Skrevet 25. august 2013 Siden du føler deg så gammel og omgir deg med folk som mener du er for gammel så er du nok det! Jeg er 41 og venter nr . 3, noe jeg vet at jeg ikke er for gammel for. Har bedre helse, økonomi og overskudd nå enn da jeg var 25. Er mye mer avbalansert og rolig nå enn da jeg var 30, så for meg er dette perfekt!
energibomba Skrevet 25. august 2013 #12 Skrevet 25. august 2013 Jeg er 37 og venter en attpåklatt)) det blir 4 og siste. Nå har vi god økonomi, bedre tid og mer tolmodighet. Gleder meg! Gruer meg bare til å si det på jobb... De mener nok jeg er for gammel og har nok med 3... Og så vil de vel ha meg på jobb, men jeg har lysst på et barn til og siden det ble klaff nå etter en ma i mai, så er det helt topp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå