Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Jeg er så bestemt i det ene øyeblikket, så går det en stund uten at jeg ser han. Da begynner jeg å bagatellisere alt han har sagt, utskjellinga, at han fikk meg til å føle meg som dritt og gruste selvbildet mitt. Neste gang jeg møter han i forbindelse med levering av unger så blir jeg sjarmert igjen, og tenker at det er meg det er noe galt med, og jeg får dårlig samvittighet for alt stygt jeg har tenkt og sagt til mine venninner. Han sier han vil ha meg tilbake, men oppførselen hans sier noe helt annet. Han lyger, er dominerende, har et alarmerende temperament, skjeller ut meg og ungene, har ikke noe respekt, veldig egosentrisk, alt dreier seg om jobben hans, og han er veldig kjip. Kan noen åpne øynene mine og fortelle meg hvordan jeg skal komme over han for godt når jeg må ha noe med han å gjøre i mange år fremover? Tanken på at han har sex med andre damer gjør meg syk. Hvordan takle dette på best mulig måte? Anonymous poster hash: 14509...8e9
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Hver gang du føler deg svak så skal du minne deg selv på dine egne ord: "...utskjellinga, at han fikk meg til å føle meg som dritt og gruste selvbildet mitt." "Han lyger, er dominerende, har et alarmerende temperament, skjeller ut meg og ungene, har ikke noe respekt, veldig egosentrisk, alt dreier seg om jobben hans, og han er veldig kjip." Du sier det selv, du må bare gjenta det og gjenta det inntil du har overbevist deg selv. Hver gang han prøver å sjarmere deg må du huske at han gjør det for å oppnå noe for seg selv, ikke fordi han er noe god mot deg. En god mann vil støtte den han er sammen med og støtte opp under, ikke trykke ned selvtilliten og selvbildet til dama si. En god mann vil få dama til å føle seg bra, ikke få henne til å føle seg som dritt. En god mann vil behandle moren til sine barn (og sine barn!) med respekt, holde ord, beherske temperamentet sitt og være opptatt av deres ve og vel - ikke være respektløs, skjelle ut både moren til sine barn og barna, og ellers være en egoistisk drittsekk. Dette må du huske hver eneste gang du føler deg svak for hans sjarm. Og for å være ærlig - du skylder barna dine å aldri gå inn i et forhold med denne mannen noe mer! De fortjener bedre enn en mor som lar seg utnytte av sin psykopate far. De trenger å se at du er sterk og ikke lar deg hesje med av en syk mann - selv om denne mannen er deres far. Og du skylder deg selv det! Så hver gang han prøver å sjarmere deg så spør du deg selv hva han ønsker å oppnå. Å få deg tilbake er ikke noe alternativ, da vil han bare fortsette å kontrollere deg slik han har gjort og fremdeles prøver å gjøre. Anonymous poster hash: 837d6...13f
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Jeg har det likt med min x som har de samme trekkene som din. Bare at jeg har vært dum å falle for det mer enn en gang, og når jeg husker alle grunnene til at jeg ikke bør være sammen med ham starter et helvete med å bli kvitt ham! Mitt råd til deg er som hun over og huske hva du skrev i hovedinnlegget,skriv det ned på en lapp og gjenta hver gang du føler deg sjarmert... Jeg lover deg, det er ikke verdt å tro feil, og han har etter all sannsynlighet ikke forandret seg fra da du først var sammen med ham. Anonymous poster hash: c2a97...e73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå