Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #1 Skrevet 24. august 2013 Eller er det noe man bør holde seg unna? Evnt. hva? Anonymous poster hash: 81128...0c5
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #2 Skrevet 24. august 2013 Ja, men ikke tunfisk. Tror det er noen flere restriksjoner, men det er på helt spesielle ting. Det står om alt dette på matportalen.no. Anonymous poster hash: 71758...19c
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #3 Skrevet 24. august 2013 Ja, det kan du, men vær forsiktig med tunfisk. Anonymous poster hash: 9ff93...8e3
Salvador Skrevet 24. august 2013 #4 Skrevet 24. august 2013 Som de over har skrevet, hold deg unna tunfisk, og pass på at scampi er gjennomkokt om du velger det på sushien. Jeg spiste sushi med laks når jeg gikk gravid, og med fritert scampi. Nam, fikk veldig lyst på sushi nå!! Det er best å kjøpe sushi ferdig laget på restaurant, for da er det ferskest, jeg holdt meg langt unna det som var i matbutikker, og laget aldri selv. Det er strenge krav til restauranter om å servere rå fisk, derfor er det trygt å kjøpe der.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2013 #5 Skrevet 24. august 2013 Takk, for svar Er resturant det er snakk om ja. Jeg liker ikke sushi fra matbutikker.. Er ikke så glad i tunfisk heller, så det er ikke noe problem å holde seg unna Anonymous poster hash: 81128...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå