Gå til innhold

Av alle ekle ting en skal oppleve som mor..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte opp 6.45 i dag (ugh..) og da jeg løftet opp pysjen for å ta den på så jeg en edderkopp på topoen. Ristet den bort, og hva skjer: Halvannetåringen plukker den opp og spiser den :(

Æsj altså...

Anonymous poster hash: b39f8...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*toppen*

Anonymous poster hash: b39f8...8c4

Skrevet

Haha, sånt skjer :P du får trøste deg med at det ble en proteinrik start på dagen for småen og at edderkopper ikke er farlige å spise.

Anonymous poster hash: 897da...149

Skrevet

Uff, hadde fått hetta da ja.. Selv om jeg vet det kan skje.. Fysj..

Anonymous poster hash: eeebb...813

Skrevet

Ååååhååhhåååhå, så ekkelt!

Anonymous poster hash: e3b23...0c3

Skrevet

Jeg fikk noia i natt når jeg så at ungen hadde noe stort og svart i håret. Jeg fikk nesten panikk og mannen måtte ta det vekk. Det var et blåbær ho hadde gjemt i senga si ... :P

Skrevet

Hehe, har en tarantella boende hjemme siden 2008 og den er bare sååå søt :) 

Anonymous poster hash: 32279...6c8
Skrevet

hahaha verre den gangen mannen passet ungen og den endte opp med å spise sin egen bæsj...... Den badet i en balje og bæsjet plutselig.. det var æsj..

Anonymous poster hash: c45fe...b2f
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Uuuh....grøss....fikk frysninger nå :P

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Hehe, æsj! Jaja, vi får jo i oss en edderkopp eller to ila året selv, uten at vi vet det, ifølge forskning :P Min sønn puttet en snegle i munn, og tygget på den (snegle med hus altså)..fy for en lyd, og æsj for et syn. Fikk smånoia, ringte giftsentralen og greier. .mye morsomt de finner på gitt!

Skrevet

Hehe, æsj! Jaja, vi får jo i oss en edderkopp eller to ila året selv, uten at vi vet det, ifølge forskning :P Min sønn puttet en snegle i munn, og tygget på den (snegle med hus altså)..fy for en lyd, og æsj for et syn. Fikk smånoia, ringte giftsentralen og greier. .mye morsomt de finner på gitt!

Ohhh, den er lei!!

Skrevet

Ååååh, gruuuu, nå grøste jeg faktisk! D:

Vi får trøste oss med at insekter og lignende er proteinrik mat.... Ugh.

Anonymous poster hash: 99b63...fff

Skrevet

Min sønn kom inn en dag og fortalte meg at han hadde tatt en liten bit av en frosk han hadde funnet ute.... :wacko: og det fortalte han ved middagsbordet....

Anonymous poster hash: 47cd8...bb2
Skrevet

Sønnen smakte på en veldig død brunsnegle.

Yum. Ble fort spyttet ut igjen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...