Gå til innhold

Hoppe over/utsette mens med Loette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt det slik at det går an å ta to - tre brett uten hvite tabletter og mens, uten at det skal være skadelig. men får fort småblødninger hvis jeg gjør det. Er det mulig å f.eks ta ca 30 piller så de hvite? (Går omtrent så lenge før småblødningen kommer) Eller blir det bare tull? tanker at syklusen ikke er jelt "ekte" uansett?

Anonymous poster hash: 7a062...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg brukte Loette prøvde jeg også å komme fram til noe slikt noe. Jeg endte på å følge bretta vanlig, bare at jeg tok bare fire hvite piller, da fikk jeg blødning, men ikke en kraftig en, og den varte bare i to-tre dager (før piller varte den gjerne en uke...) Det syns jeg funka bedre enn alle disse småblødningene som hele veien kom når jeg hoppa over de hvite pillene.

Anonymous poster hash: d8310...036

Skrevet

Jeg har hoppa over mens i sommer. Gikk greit med to brett, men når jeg begynte på det tredje, så fikk jeg blødninger etter noen dager. Hadde så småblødninger i ca 10 dager. Nå  jeg så var ferdig med brettet fikk jeg mens. Og etter noen dager på nytt brett fikk jeg blødning igjen, men var bare bittelitt i et par dager. Er en uke siden nå og jeg har ikke blødd noe mer.

Så for meg ble det en tull ved å hoppe over mens. Har også lest meg fram til at det er vanlig at man får småblødninger ved å ta mer enn to brett etter hverandre

Anonymous poster hash: c2975...303

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...