Gå til innhold

Levere yngste eller eldste først?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste er 4 og går i andre etg. Etter garderoben må jeg gjennom avd der ett-åringen skal starte.

Ta med lille opp og levere eldste først, eller sette igjen yngste mens jeg følger eldste opp?

(Mest sansynlig får nok yngste garderobe helt i andre enden av dette enorme bygget de kaller ett slott, så må jo innom der på ett vis også. Men skal spørre pent om jeg kan få begge ungene på samne side av bygget, og forhåpentligvis samme garderobe selv om den ene er for store og den langt unna for små. Er redd jeg kommer til å bruke unødvendig lang tid pga bygget er så stort og fram og tilbake. Største starta jo i den enden langt unna når hun var liten)

Så dere med 2/3, hvordan gjør dere det?

Anonymous poster hash: dc465...d7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forresten vet jeg jo ikke om ett-åringen får avd på samme side eller ikke, uavhengig av hvor garderobene er..

Skrevet

Akkurat samme situasjon som meg.

Orker ikke drasse med yngste opp, så leverer henne først. Eldste venter eller går opp i forvegen. Sier kanskje ha det en gang til hvis hun ser meg på vei ut, men hun er så enkel å levere at det gjør ikke noe.

Anonymous poster hash: 993da...deb

Skrevet

Her har ikke minste startet enda, men planen er å levere eldste først, så gå over med minste (som da selvsagt vil bæres uten problemer, slik at det går fortere) til den andre avdelingen som er i et annet bygg.

Så tror jeg at jeg leverer den med dårligst humør først etter som dagene går.. :P

Anonymous poster hash: 8f1a9...d2e
Skrevet

Orker ikke drasse med yngste opp, så leverer henne først. Eldste venter eller går opp i forvegen. Sier kanskje ha det en gang til hvis hun ser meg på vei ut, men hun er så enkel å levere at det gjør ikke noe.

Men bøir det ikke dumt å si hade til vesla, for så å gå igjennom forbi en gang til etter å ha levert største. Hvis de får på samme side?

Huff bare kjenner jeg gruer meg. Skikkelig upraktisk bhg. 100 m langt bygg med grovgarderobe i hver ende. Så jeg må innom garderoben, og så opp en etg, for så ned igjen, 100 m og så det samme igjen, alt på kun 10 min for å rekke jobb. Kommer såvidt til å rekke å gi dem en klem:(

Får dessverre ikke plass i en bedre bhg:(

Skrevet

Men bøir det ikke dumt å si hade til vesla, for så å gå igjennom forbi en gang til etter å ha levert største. Hvis de får på samme side?

Huff bare kjenner jeg gruer meg. Skikkelig upraktisk bhg. 100 m langt bygg med grovgarderobe i hver ende. Så jeg må innom garderoben, og så opp en etg, for så ned igjen, 100 m og så det samme igjen, alt på kun 10 min for å rekke jobb. Kommer såvidt til å rekke å gi dem en klem:(

Får dessverre ikke plass i en bedre bhg:(

Nei, minste bryr seg ikke. Hun er kanskje vant med litt kaos?? :D

Skrevet

Eldste er 4 og går i andre etg. Etter garderoben må jeg gjennom avd der ett-åringen skal starte.

Ta med lille opp og levere eldste først, eller sette igjen yngste mens jeg følger eldste opp?

(Mest sansynlig får nok yngste garderobe helt i andre enden av dette enorme bygget de kaller ett slott, så må jo innom der på ett vis også. Men skal spørre pent om jeg kan få begge ungene på samne side av bygget, og forhåpentligvis samme garderobe selv om den ene er for store og den langt unna for små. Er redd jeg kommer til å bruke unødvendig lang tid pga bygget er så stort og fram og tilbake. Største starta jo i den enden langt unna når hun var liten)

Så dere med 2/3, hvordan gjør dere det?

Da jeg var i denne situasjonen gikk eldste opp selv mens jeg leverte yngste, då gikk jeg og sjekket at alt var i orden med eldste etterpå. De ansatte likte det ikke, de ville ikke at barnet skulle komme alene. Men han var 4.5 år og det var det enkleste for oss, då jeg overså det..

Anonymous poster hash: ab951...eb6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...