Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #1 Skrevet 23. august 2013 Ikke kaviar,ikke brunost eller prim, ikke leverpostei eller salami... Og iallefall ikke syltetøy eller nugatti... Hva gir dere barna på brødskiva? Eller er brødskivetiden forbi og byttet ut med cottage cheese og bær? Anonymous poster hash: 22b6b...b42
☆☆☆ Skrevet 23. august 2013 #2 Skrevet 23. august 2013 (endret) Kun økologisk avocado? Her går det i makrell, kaviar, leverpostei og smøreost. Ei periode fekk ho prim, men ho ser ikkje ut til å savne det. Om der blir etterspurnad kjem primen tilbake i sortimentet. Det blir nok utvida med ost og kjøtpålegg når ho blir litt flinkare å ete skive og pålegg saman. Endret 23. august 2013 av ★
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #3 Skrevet 23. august 2013 Kvitost å skinka Anonymous poster hash: 67ceb...d5b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #4 Skrevet 23. august 2013 Skjønner ikke at nordmenn er SÅÅÅÅ gira på brødskivene. Mange andre steder spiser man det ikke i det hele tatt og har greid seg bra. Anonymous poster hash: d44d9...e7f
BillieNickwill Skrevet 23. august 2013 #5 Skrevet 23. august 2013 Brødskive? Er du rusk? Hvis du først må gi barna så usunn mat så bruk økologisk pastiakkpure eller quinoa-salat som pålegg for å kompensere.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #6 Skrevet 23. august 2013 Ikke kaviar,ikke brunost eller prim, ikke leverpostei eller salami... Og iallefall ikke syltetøy eller nugatti... Hva gir dere barna på brødskiva? Eller er brødskivetiden forbi og byttet ut med cottage cheese og bær? Anonymous poster hash: 22b6b...b42 Hm her bruker vi alt det du ramset opp, bare at syltetøy og nugatti er forbeholdt sykdomsperioder da. I tillegg bruker vi hvitost, servelat, kokt skinke, makrell i tomat og skinkeost. Men det er sikkert feil det også. Men hva i all verden er galt med leverpostei?? Anonymous poster hash: 153b2...bf1
Skylander Skrevet 23. august 2013 #7 Skrevet 23. august 2013 (endret) Min spiser alt mulig rart på brødskiva. Skinke, salami, servelat, morrpølse, dansk salami, krydder salami, kalkun pålegg, kylling pålegg, kaviar, leverpostei, makrell i tomat, peppermakrell, gomme, smøreost, fruktsalat, eggsalat, rødbettsalat, italiensk salat, hvit ost, syltetøy, peanøttsmør, kokte og stekte egg, laks. Nugatti kun i helgene dersom han spør etter det. Han spiser stort sett alt, liker å variere pålegget så vi har ofte 8 forskjellige påleggsorter liggende til bruk. Endret 23. august 2013 av Alenemor83
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #8 Skrevet 23. august 2013 Skjønner ikke at nordmenn er SÅÅÅÅ gira på brødskivene. Mange andre steder spiser man det ikke i det hele tatt og har greid seg bra. Anonymous poster hash: d44d9...e7f Nordmenn liker vel brød da? Hva bryr det deg? Anonymous poster hash: e164e...b9d
Trultemor85 Skrevet 23. august 2013 #9 Skrevet 23. august 2013 Her bruker vi prim,kalkunpålegg,salami,brunost,gulost og leverpostei. Sender med en frukt/grønnsak og pynter litt med agurk da. En sjelden gang vi er sent i butikken kan det også hende det blir loff...,(shiiiiit, sa jeg det høyt???)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #10 Skrevet 23. august 2013 Avocado, egg, diverse fiskepålegg, leverpostei, ost, ajvar, hjemmelaget nøttepålegg (Som f.eks cashewbutter) kaviar, spekeskinke, etc. Anonymous poster hash: e164e...b9d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #11 Skrevet 23. august 2013 Crabstick Makrell i tomat Leverpostei med agurk på Hvitost Baconost Skinke Servelat I helgene : Bananskiver på Brunost Syltetøy Nugatti Prim Anonymous poster hash: febc2...98a
Young&coolmama;) Skrevet 23. august 2013 #12 Skrevet 23. august 2013 (endret) Alt er feil og farlig i dag, et rent mirakel at de små overlever;) Her spises det meste, men godteri, brus osv, lar jeg han ikke få spise da.... hehe, lar han til og med smake på tyggebeinet til hunden (det med masse sikkel), ,rulle seg i gjørme, klatre i trappene og putte sand i munnen (der det gud forby kan være kattedriiiit)!! huff, hva skal det bli av han:) Nei gjett hva, 1 år har han blitt, så godt som aldri syk, glad og fornøyd dagen lang. Det som gjør unger psykisk og fysisk syke i dag er overnærvøse mødre som påvirker barna til å bli redd livet! Angst er langt mer alvorlig å pådra de, enn å kjøre på med brødskiver, tykt lag med smør og sunn leverpostei. Men klart alt med måte, legger ikke med en big mac i matboksen dems liksom hihi. Endret 23. august 2013 av Young&coolmama;)
Trultemor85 Skrevet 23. august 2013 #13 Skrevet 23. august 2013 Lurer på hvordan jeg har overlevd jeg, uten å bli fet, diabetes, underernært, eller syk.. Fikk prim,salami ,brunost , kaviar, banan og yoghurt nesten hver eneste dag. Kunne også hende vi hadde pannekaker MIDT i uka!!! Shit..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #14 Skrevet 23. august 2013 Lurer på hvordan jeg har overlevd jeg, uten å bli fet, diabetes, underernært, eller syk.. Fikk prim,salami ,brunost , kaviar, banan og yoghurt nesten hver eneste dag. Kunne også hende vi hadde pannekaker MIDT i uka!!! Shit.. Nå fikk jeg lyst på pannekaker.... Tenker vi tar det til frokost i morgen! Anonymous poster hash: 153b2...bf1
Trultemor85 Skrevet 23. august 2013 #15 Skrevet 23. august 2013 Lurer på hvordan jeg har overlevd jeg, uten å bli fet, diabetes, underernært, eller syk.. Fikk prim,salami ,brunost , kaviar, banan og yoghurt nesten hver eneste dag. Kunne også hende vi hadde pannekaker MIDT i uka!!! Shit.. Nå fikk jeg lyst på pannekaker.... Tenker vi tar det til frokost i morgen! Anonymous poster hash: 153b2...bf1 Gjør det her har vi kjøpt inn lyse rundstykker og salami nam
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #16 Skrevet 23. august 2013 Banan, servelat, banos, philadelphia med agurk eller paprika oppå, kokt egg, kyllingpålegg med majones og litt gastromat. Gjelder å være litt kreativ innimellom. Mange av mine favoritter også dette. Anonymous poster hash: f6c19...317
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #17 Skrevet 23. august 2013 Her går det i kyllingpostei, ost, egg og nugatti på brødskiva. Anonymous poster hash: f08d3...631
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå