Gå til innhold

Hva sier folk om husene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fjerne bekjente som kjører forbi huset mitt sier det ser så koselig og lite ut. De som blir bedt inn for første gang er overrasket over at huset faktisk er 220kvm.

Anonymous poster hash: 75439...f44
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folk sier at vi har det fint og at de liker å være her fordi det er et innbydende hus. Det er jeg glad for, fordi det er slik jeg ønsker at det skal være.

Anonymous poster hash: 74b12...440

Skrevet

De sier det er stort og fint. Men litt av glansen er borte nå som huset ikke lengre er så veldig nytt.

Skrevet

Dere har masse jobb!

Svært oppussingsprosjekt på landet.

Anonymous poster hash: 09558...813

Skrevet

At det er stort og koselig, og at det er sjel i det.

Anonymous poster hash: fff91...6f9

Skrevet

Oi er det så stort innvendig. Ser veldig lite ut fra den ene siden som er veien..............

Anonymous poster hash: 88bab...26a
Skrevet

- Shit, det er som å bo på hotell!

Ingen referanser til verken service eller stilen altså, men vi har en gang som er veldig stor med åtte dører i (soverom, bad og kjellerstue)

- Så stort det er her!

Ser lite ut fra utsiden pga skråtomt, har 240 kvadrat, men man ser bare 80 av de.

- Når skal dere pusse opp badet i 1. Etg?

Det spør jeg støtt og stadig mannen om også...

- Jeg vil også ha walk in closet!

Ok, hører den bare fra andre damer (har 24 kvadrat stort skap). Menn som er på besøk sier heller; "Herregud, den garderoben hadde blitt et perfekt kinorom". mannen er enig i det, men jeg fikk trumfet gjennom walk in closet (ok, jeg fikk ikke egentlig trumfet det gjennom, jeg dro på IKEA og kjøpte og bygde alt selv)

- så kjekt med eget lekerom og eget spillrom til barna!

- hvilken stil skal du egentlig ha i kjellerstua?

Kjellerstua er bare ett virvar av møbler og ting som ikke passer sammen.

Er ikke peisen litt rart plassert..?

Jo, det er den, men den står nå en gang der...

- hvor mange sko har du egentlig?

Over 150 par! Hadde skodilla for noen år tilbake og fikk 40% rabatt på innkjøpsprisen. Jeg bruker kanskje bare ti av de da...

-Vegg til vegg teppe er liksom ikke helt noe jeg forestilte meg av du likte...?

Det gjør jeg ikke heller, jeg hater det, men på vinteren er det kjekt å ha i kjellerstua og på et par av soverommene.

- så fint det har blitt her etter totalrenoveringen (med unntak av det ene badet, da)

- hva skjedde med den minimalistiske stilen din?!

Vel, jeg fikk tre barn på 3,5 år...

Skrevet

-Wow, for en beliggenhet, for en utsikt!

JA! Vi bite nesten på Flata, men huset ligger perfekt til, slå vi har nydelige sol- og utsiktsforhold :-)

-Så koselig dere har det.

Det ser litt shabby ut på utsiden og inngangspartiet er ikke noe å skryte av, så når man kommer inn i stua, blir det veldig hyggelig, uten å være det helt store. Når vi har bygd på og pusset opp blir huset helt rått - etter mine preferanser! ;-)

Anonymous poster hash: e22de...c49

Skrevet

-Wow, for en beliggenhet, for en utsikt!

JA! Vi bite nesten på Flata, men huset ligger perfekt til, slå vi har nydelige sol- og utsiktsforhold :-)

-Så koselig dere har det.

Det ser litt shabby ut på utsiden og inngangspartiet er ikke noe å skryte av, så når man kommer inn i stua, blir det veldig hyggelig, uten å være det helt store. Når vi har bygd på og pusset opp blir huset helt rått - etter mine preferanser! ;-)

Bite = bor

Skrevet

Så flinke dere har vært!

Vi har bygget på og toralrenovert størsteparten av et hus (mangler to soverom). Er ganske enig selv i at vi har vært flinke :-P

Skrevet

At det er veldig stort og fint. Og ikke minst spesielt da det er tegnet av min far som er arkitekt, så det er veldig få standardløsninger -og om vi snart skal på luksusfellen :-P

Men vi er veletablert og har stålkontroll på økonomien så det går veldig bra!

Skrevet

De sier gjerne "så koselig", "så praktisk" og " føler du deg ikke litt overvåket når folk som går forbi kan se inn vinduene dine?". Svaret på det siste er nei.

Skrevet

Standard-kommentarer:

- Så kult!

- Så tøft med så personlig stil

- Her var det lunt og koselig

- Wow! Har du laget det?? (Veggmaleri)

Noen mener nok at det er kult og fint og alt det der, men noen tror jeg bare sier det for å være høflige, også tenker de i sitt stille sinn "shit, sånn ville ikke jeg bodd, men **** har jo alltid vært litt spesiell". Haha :P

Skrevet

- så fint det har blitt (kjøpt barndoms hjemmet mitt)

- her var det skjedd mye..

Ellers er det et prosjekt som vi holder på med enda.. Blir vel ferdig en gang om ti-20 års tid.. ;)

Skrevet

For en flott hage!

Skrevet

- oi det var litt større enn jeg trodde!

Huset ser lite ut fra utsiden men strekker seg ganske langt.

- det var et enormt bad! Har dere to store bad?!

Vi har prioritert hus med god plass på badene etter å ha bodd i bitteliten leilighet med et minibad.

Anonymous poster hash: a6953...b3b

Skrevet

Standard-kommentarer:

- Så kult!

Noen mener nok at det er kult og fint og alt det der, men noen tror jeg bare sier det for å være høflige, også tenker de i sitt stille sinn "shit, sånn ville ikke jeg bodd, men **** har jo alltid vært litt spesiell". Haha :P

Bilde av veggmaleriet ditt er svært ønskelig (og nesten påkrevd siden du får så mange wow kommentarer), jeg elsker hjemmelagd stilig kunst og trenger litt inspirasjon selv:)

Skrevet

Når folk ser huset fra nedsiden

Wow bor dere i hele huset selv???ser dritt svært ut fra den vinkelen

Fra oversiden

Å d var ett søt lite hus

Det er 250kvm

Ellers når de kommer inn

Oi her var d stilig og dere har gjort mye

Utsiden :er igjen endel arbeid enda..sukk ja

Skrevet

"Oj, har dere TO etasjer?!"Ser bare en fra inngangsdøren.

"Så lyst og fint, kjekt med så store vinduer" ja, men det er et herk å pusse.

Får egentlig bare fine kommentarer :)

Skrevet

Standard-kommentarer:

- Så kult!

Bilde av veggmaleriet ditt er svært ønskelig (og nesten påkrevd siden du får så mange wow kommentarer), jeg elsker hjemmelagd stilig kunst og trenger litt inspirasjon selv:)

Iiik, det tør jeg ikke :o Både litt blyg for kunsten, og for å bli gjenkjent!

Skrevet

det ser jo ut som to hus (har bygd ut ganske mye)

Kul stil på nybygget

det ser ut som det palasset (huset er blitt veldig laangt pga utbygg)

skal dere bygge ut kjøkkenet også (ehh nei det er 25kvm og åpen løsning inn mot stua)

Anonymous poster hash: cc4c9...c50
Skrevet

At huset vårt er stort, med smakfull og innbydende stil. At det føles varmt og godt å være her.

At vi er heldige som har et bibliotek (lite men det er et bibliotek).

At de også skulle hatt 3 bad, og et svært kjøkken slik vi har.

At ungene har altfor mye leker.

At alle skap og skuffer er preget av brettekanter og fargefordelinger.

At det er lunt og godt, og at de skulle ønske de hadde samme utebu/vinterhage som oss, med svær peis i den ene veggen.

Selv synes jeg det er koselig her, og jeg trives i hjemmet mitt. Men jeg ser ikke på slike ting hos andre...der legger jeg mest merke til om huset har sjel..om det føles varmt og om jeg er velkommen.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

"Så koselig dere har det" sier alle. Og vi har jo et koselig og lunt hjem, om ikke så stort.

Er det dere som bor på det småbruket som har en garasje som,er nesten like stor som hovedhuset og ser ut som et hus? ( svigers sin residens)

Eier dere alt dette? Så flott at ungene får vokse opp et slikt sted. ( vi har småbruk med 80 mål og strandlinje).

Og så spør de hva gubben skal ned all dritten ( i flg han nødvendig utstyr) ham drar til gards ;)

Skrevet

Vi får mye skryt for huset vårt. Fasaden er veldig fin og vi har en flott hage som vi har brukt masse tid på. Folk blir overrasket over hvor stort det er inni da det ser lite ut utenfra. Får ofte høre at vi har en fin stil også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...