Gå til innhold

fam.vern kontor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har hatt dårlige erfaringer med personer på fam.vern kontor i forbindelse med samlivsbrudd? Hun dama vi hadde var både nedlatende, frekk, kom med trusler og støttet kun far til barnet som er ustabil og som sjelden følger opp samvær. Jeg var helt ødelagt etter møtet og jeg er ikke en person som pleier å føle det sånn om andre. Så tror ikke det var innbilt, hun var rett og slett ufin mot meg.

Andre med slike erfaringer?

Anonymous poster hash: 96569...2c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Æsj så kjipt! Jeg har (heldigvis) bare positive erfaringer, men kanskje det kunne vært en idé og spurt om en annen person og nytt møte?

Skrevet

Flere som har hatt dårlige erfaringer med personer på fam.vern kontor i forbindelse med samlivsbrudd? Hun dama vi hadde var både nedlatende, frekk, kom med trusler og støttet kun far til barnet som er ustabil og som sjelden følger opp samvær. Jeg var helt ødelagt etter møtet og jeg er ikke en person som pleier å føle det sånn om andre. Så tror ikke det var innbilt, hun var rett og slett ufin mot meg.

Andre med slike erfaringer?

en av mine beste venninner hadde en horribel veileder som mente hun burde bytte jobb fordi det var så vanskelig for far å bytte jobb... (far har surret bort mase penger og løyet masse om det... økonomisk utroskap som det suser!). Be om å få en annen veileder.

Anonymous poster hash: e4589...817

Skrevet

Ja, jeg føler meg bare så krenket på en måte. Han faren bruker det imot meg for det det er verdt at hun tok hans side, forstå det dem som kan hvorfor saksbehandleren tar side med den som tar ikke tar ansvar for barnet og faktisk henger ut den som er der for barnet hver dag ubettinget og uansett. Hun var utdannet sykepleier, tenker at hun ikke har mer kompetanse enn enhver for å mekle i slike saker. Burde være krav om utdanning og kompetanse til de som sitter på ett sånt kontor, hun aner ikke hvilken skade hun kan ha gjort. En person som sitter i en sånn stol har ganske stor makt og påvorker mye....

Skrevet

Jeg hadde en veldig dårlig opplevelse med meklingsmøtet, hun tok fars parti i ett og alt. Siden vi ikke ble enige på det første møtet ble det bestemt at vi skulle ha et møte til. Da jeg fikk innkallingen så jeg at det ble vanskelig i forhold til jobb med tidspunktet timen var satt opp, så jeg ringte og spurte om vi kunne flytte timen til en annen dag. Det kunne vi bare dersom far var enig, siden det var han som hadde kontaktet de for mekling. Og far brukte jo selvsagt det som et pressemiddel, han kunne bare bytte dato dersom han fikk visse ting gjennom...

Følte meg fullstendig overkjørt :(

Anonymous poster hash: ae1e7...3fd
Skrevet

Buu.. Nå gruer jeg meg.. Skal møte noen å snakke med til uka, oppfordring fra barnevernet.. 
Jeg håper da virkelig de tar min side... Men det må de vel i min sak håper jeg.. Her er det jo jeg som skal få luftet tankene mine, det er hele hensikten..  Vil ikke gå ut derfra å føle meg dummere enn jeg allerede gjør.. 

Skrevet

Ville bedt om ny veileder! Vi har vært på famvern kontoret en gang og skal tilbake til tirsdag. Her finner vi ut hvilke problemer begge to har som skaper problemer og han prøver ikke svartmale noen av oss :) Har fått det mye bedre enn noen gang etter vi var der da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...