Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe litt tykkere boktrekk? Finner bare sånne tynne typer som blir ødelagt etter to dager opp og ned av sekken :-/

Husker da jeg gikk på skolen at det fantes typer med noe voks (?) utenfor... Husker at jeg dro med neglene, også fikk jeg sånn voks under neglene, hehe...

Finnes det enda tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg har kastet inn håndkleet for papirbokbind, og har kjøpt elastiske i stoff på frukt.no, vi har dem på tredje året nå. Jeg har sett det hos Norli, men tror det var dyrere. De elastiske passer til de fleste størrelser, men ikke til store A4-bøker med mykt pappomslag (typisk oppgavebøker). Jeg fant den typen du etterlyser for et par år siden, mener det var i engros-butikk. Ellers er faktisk kraftpapir (gråpapir) bedre enn de fleste bokbind man får kjøpt, da kan jo ungene også tegne og lime på klistremerker og få et unikt og personlig bokbind. Lykke til!

Skrevet

Her legger jeg alltid på kontaktpapir alle bøkene. Lett for poden å finne igjen bøkene, jeg slipper å bytte trekk i løpet av året og de som arver bøkene til neste år slipper å trekke opp bøkene. :-) billig er det også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...