Askepott 3 barnsmor Skrevet 23. august 2013 #26 Skrevet 23. august 2013 Datteren min på 8år får det fortsatt,men hun sliter med spising. Uansett så er det jo bare sunt.
Light of my life Skrevet 23. august 2013 #27 Skrevet 23. august 2013 Ser ikke problemet, det er da virkelig bare frukt. For oss som ikke gidder lage selv, og ikke bryr seg om at de koster 10 kr, så er Ella tipp topp Frøkna her (2år) ELSKER de og spiser ca 2 om dagen (i tillegg til masse annen frukt, bær og grønnsaker).
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #28 Skrevet 23. august 2013 Alle våre tre unger får dem en gang i blant, og de er hhv 1, 3 og 7 år. Veldig praktiske å ha på tur, liggende i bilen, f.eks. eller i veska. Vis meg det eplet du har hatt liggende i veska i tre uker, så kan vi sammenligne! Anonymous poster hash: 2de62...ba4 Oh my! Om jeg var skeptisk nå er jeg det hvertfall nå kjenner jeg. Hvis det holder seg 'fint' i en bil (i sola, det har jo vært sommer nå) i tre uker uten å bli dårlig orker jeg ikke tenke på hva som er oppi det der... Skal aldri kjøpe det til mine barn skjønner jeg. Anonymous poster hash: 133a3...43f
Brillefint - Jadda! Skrevet 23. august 2013 #29 Skrevet 23. august 2013 Alle våre tre unger får dem en gang i blant, og de er hhv 1, 3 og 7 år. Veldig praktiske å ha på tur, liggende i bilen, f.eks. eller i veska. Vis meg det eplet du har hatt liggende i veska i tre uker, så kan vi sammenligne! Anonymous poster hash: 2de62...ba4 Oh my! Om jeg var skeptisk nå er jeg det hvertfall nå kjenner jeg. Hvis det holder seg 'fint' i en bil (i sola, det har jo vært sommer nå) i tre uker uten å bli dårlig orker jeg ikke tenke på hva som er oppi det der... Skal aldri kjøpe det til mine barn skjønner jeg. Anonymous poster hash: 133a3...43f Det er jo fordi det er kokt og hermetisert....
E.E.E. Skrevet 23. august 2013 #30 Skrevet 23. august 2013 Ler så griner og tenker at jeg må virkelig ha bomma på den usynlige aldersgrensen da jeg for en uke siden ga lillebror's fruktpose til min gamle tante på 87 år! Snakk om drite på draget, hun var nok for gammel ja. :-D (Men kan opplyse om at tante, som har Parkinsons, var veeeeldig fornøyd fordi hun klarte å spise selv!) Men for all del, viktig at barn med tenner får tygge. Men det er da mye bedre med en slik pose en gang i mellom, istedenfor sjokolade og bolle osv. :-)
nagini Skrevet 23. august 2013 #31 Skrevet 23. august 2013 Alle våre tre unger får dem en gang i blant, og de er hhv 1, 3 og 7 år. Veldig praktiske å ha på tur, liggende i bilen, f.eks. eller i veska. Vis meg det eplet du har hatt liggende i veska i tre uker, så kan vi sammenligne! Anonymous poster hash: 2de62...ba4 Oh my! Om jeg var skeptisk nå er jeg det hvertfall nå kjenner jeg. Hvis det holder seg 'fint' i en bil (i sola, det har jo vært sommer nå) i tre uker uten å bli dårlig orker jeg ikke tenke på hva som er oppi det der... Skal aldri kjøpe det til mine barn skjønner jeg. Anonymous poster hash: 133a3...43f Det er jo fordi det er kokt og hermetisert.... Yaiks, kokt og hermetisert??? Jeg trodde det var frisk frukt/bær/grønt som i vanlig smoothies... Da skal jeg tydeligvis aldri kjøpe de posene jeg heller.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #32 Skrevet 23. august 2013 Jeg jobber på skole og de er vanlig syn i matboksen helt opp i 4 kl! Anonymous poster hash: 6432e...8a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå