Gå til innhold

Baby som ikke har bæsjet på 5 dager!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg? Har vurdert og ta litt laktulose til han. Han er 10 mnd og spiser grøt,brød og vanlig middag, så det må jo skje noe snart!?!

Anonymous poster hash: f45be...d4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Malt virker ikke,sviskemos og sviskesaft får han hver dag,massasje får han 5 ganger om dagen og bading gjør vi hver kveld. Gikk på kurs for og lære om tarmsystemet og hvordan jeg skulle massere for og oppnå effekt. Rådvill nå :(

Skrevet

Noen andre som vet om noe mer jeg kan prøve?

Skrevet

Så nå at du hadde prøvd malt. Kanskje greit å ta en tur til fastlege, diskutere om hn bør få lactulose, og evt dosering.

Hva spiser/drikker babyen?

Skrevet

Jeg bruker Dupholac til sønnen min. Begynte med det når han var 1 år. Han har vært hard i magen siden han ble født, å ga malt før vi gikk over til Duphulac. Prøv det! Du får kjøpt forskjellige størrelser på apoteket. 

Håper det løsner  :)

Skrevet

Så nå at du hadde prøvd malt. Kanskje greit å ta en tur til fastlege, diskutere om hn bør få lactulose, og evt dosering.

Hva spiser/drikker babyen?

han drikker melk,vann og sviskesaft. Spiser grøt, brødskiver og vanlig middag :) legen hadde ikke time før til tirsdag :(

Skrevet

Ta en tur på apoteket. Vi fikk anbefalt av en barnelege å bruke laktulose ved behov. Dosering står på pakken.

Vi har ikke hatt bruk for det nå. Men det er bedre å gi laktulose enn å la barnet gå forstoppa.  

Anonymous poster hash: 42bf0...3ac
Skrevet

Jeg måtte gi min lactulose fra han var 5 mnd ca, i samråd med legen. Men du kan helt fint prøve med lactulose til han og se om det hjelper. Men ikke ta så stor dose i starten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...