Gå til innhold

Et klassisk jentenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Christina

Christine

Anne

Anna

Marie

Maria

Kari

Solveig

Klassiske navn som folk het for 100 år siden og som folk heter i dag.

Anonymous poster hash: eda06...130
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eva, Nora og Emilie er tatt i familien. Eller, det er flere som heter det da. Vi fikk litt pes forrige gang når vi valgte Hannah, for en i sleka heter Hanne (som vi ser kanskje en gang per 3. år om ikke mindre. Midt i ammetåke tenkte jeg ikke engang over at det var noen i familien som het Hanne, og Hannah var det som kom til meg når lille jenta vår ble født. 

Veier litt mellom Ella (som er en tidligere kompis av mannen sin jente heter, gjør det noe?), Elise og Eline. Har også vært innom Alva (men kanskje litt spesielt for meg) og så er det jo mannen sitt store ønske om Tuva da. Barna  vil ha Tomine, men det heter så mange her nå. 

HI

Anonymous poster hash: ce006...6a0
Skrevet

I forhold til søstrene sine navn syns jeg det hadde passet bra med et navn som inneholder n.

Av de du nevner liker jeg best Eline.

Ellers er jeg svak for Ellinor, Kornelia, Agnes

Anonymous poster hash: e15cb...cb9

Skrevet

Eva, Nora og Emilie er tatt i familien. Eller, det er flere som heter det da. Vi fikk litt pes forrige gang når vi valgte Hannah, for en i sleka heter Hanne (som vi ser kanskje en gang per 3. år om ikke mindre. Midt i ammetåke tenkte jeg ikke engang over at det var noen i familien som het Hanne, og Hannah var det som kom til meg når lille jenta vår ble født. 

Veier litt mellom Ella (som er en tidligere kompis av mannen sin jente heter, gjør det noe?), Elise og Eline. Har også vært innom Alva (men kanskje litt spesielt for meg) og så er det jo mannen sitt store ønske om Tuva da. Barna  vil ha Tomine, men det heter så mange her nå. 

HI

Anonymous poster hash: ce006...6a0

Unnskyld, men Tomine er grusomt!

Anonymous poster hash: dd9bf...e29

Skrevet

Silja

Heidi

Clara

Astrid

Iselin

Linn

Molly

Maiken

Malin

Alma

Ninni

Aurora

Miriam

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...