Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #26 Skrevet 23. august 2013 Christina Christine Anne Anna Marie Maria Kari Solveig Klassiske navn som folk het for 100 år siden og som folk heter i dag. Anonymous poster hash: eda06...130
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #27 Skrevet 23. august 2013 Eva, Nora og Emilie er tatt i familien. Eller, det er flere som heter det da. Vi fikk litt pes forrige gang når vi valgte Hannah, for en i sleka heter Hanne (som vi ser kanskje en gang per 3. år om ikke mindre. Midt i ammetåke tenkte jeg ikke engang over at det var noen i familien som het Hanne, og Hannah var det som kom til meg når lille jenta vår ble født. Veier litt mellom Ella (som er en tidligere kompis av mannen sin jente heter, gjør det noe?), Elise og Eline. Har også vært innom Alva (men kanskje litt spesielt for meg) og så er det jo mannen sitt store ønske om Tuva da. Barna vil ha Tomine, men det heter så mange her nå. HI Anonymous poster hash: ce006...6a0
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #28 Skrevet 23. august 2013 I forhold til søstrene sine navn syns jeg det hadde passet bra med et navn som inneholder n. Av de du nevner liker jeg best Eline. Ellers er jeg svak for Ellinor, Kornelia, Agnes Anonymous poster hash: e15cb...cb9
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #29 Skrevet 23. august 2013 Eva, Nora og Emilie er tatt i familien. Eller, det er flere som heter det da. Vi fikk litt pes forrige gang når vi valgte Hannah, for en i sleka heter Hanne (som vi ser kanskje en gang per 3. år om ikke mindre. Midt i ammetåke tenkte jeg ikke engang over at det var noen i familien som het Hanne, og Hannah var det som kom til meg når lille jenta vår ble født. Veier litt mellom Ella (som er en tidligere kompis av mannen sin jente heter, gjør det noe?), Elise og Eline. Har også vært innom Alva (men kanskje litt spesielt for meg) og så er det jo mannen sitt store ønske om Tuva da. Barna vil ha Tomine, men det heter så mange her nå. HI Anonymous poster hash: ce006...6a0 Unnskyld, men Tomine er grusomt! Anonymous poster hash: dd9bf...e29
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. august 2013 #30 Skrevet 23. august 2013 Silja Heidi Clara Astrid Iselin Linn Molly Maiken Malin Alma Ninni Aurora Miriam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå