Gå til innhold

Hvilken parkeress har du kjøpt til din 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hilsen en helt matt førstegangsmor som har lest alt som finnes av tester osv, men ikke klarer å bestemme seg...

Anonymous poster hash: 852e8...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*parkdress

Hi

Anonymous poster hash: 852e8...878

Skrevet

Reima uten tvil!

Anonymous poster hash: 65e98...c87
Skrevet

Visst han går i barnehage så ville jeg gått for Reima,men hadde nok kjøpt en billigere om den bare var til bruk hjemme.

Skrevet

Kjøpte vill i str 1-2 år, men den er kjempestor og kan nok ikkhe brukast før 2 år. I mellomtida har ho todelt dress frå vossatassar som vi er kjempefornøyd med.

Skrevet

Har kjøpt reflex sin, ikke så dyr som reima men like god syntes jeg :D

Anonymous poster hash: 618bd...3a7
Skrevet

Jeg har både brukt reima og reflex, og begge er supre! Reflex er en del billigere da!

Skrevet

2 reima og en didrikson . Reima er best for småttisene, ellers foretrekker jeg skogstad sine sresser og Helly tec sine jakker og bukser når de blir litt større :)

Anonymous poster hash: b0c97...084
Gjest Anybody
Skrevet

Hadde reflex. Og skalldress fra bogerudtekstil :)

Skrevet

2 reima og en didrikson . Reima er best for småttisene, ellers foretrekker jeg skogstad sine sresser og Helly tec sine jakker og bukser når de blir litt større :)Anonymous poster hash: b0c97...084

3 dresser til en ettåring? Det må jeg si.

Anonymous poster hash: 530c1...42e

Gjest Julia1984
Skrevet

Visst han går i barnehage så ville jeg gått for Reima,men hadde nok kjøpt en billigere om den bare var til bruk hjemme.

Hvorfor billigere hjemme?? Man er da masse ute og leker hjemme også? Hvertfall min 1 åring

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Har høstdress fra reflex, og en gammel Reima. Vinterdress fra Name it, arvet fra broren. Broren har også reflex høstdress og en fra reima. Vinterdress fra Stormberg.

Skrevet

jeg foretrekker reima eller ticket to heaven sine, men vær obs på at Reima sine dresser er forholdsvis store i størrelsen frem til str 92, da blir de litt mer normale i størreslen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...