Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 TFK joggster twist vogna fikk jo stryk... Er vogna virkelig så ustabil med babybagen? Anonymous poster hash: 24bb6...3be
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Er testen tilgjengelig på nett? Anonymous poster hash: fe8e4...80e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Vet ikke.. Anonymous poster hash: 24bb6...3be
Poetika med K Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 TFK joggster twist vogna fikk jo stryk... Er vogna virkelig så ustabil med babybagen? Anonymous poster hash: 24bb6...3be Kjenner jeg meg ikke igjen i. Selvfølgelig må man være obs opp og ned av kanter, men det må man da med alle trehjulinger.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Kjenner ei som kjøpte den nye modellen i våres. Vogna velta med hennes nyfødte baby oppi. Nå vil hun selge den pga. det. Anonymous poster hash: 9556e...8dc
2 prinser <3 Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Jeg synes den testen var ganske teit. Man passer jo på ungene når de er i vogna. Sånn som på brio go, der kunne de tygge av skumplasten på sittedelens bøyle, og dermed er det en viss kvelingsfare. Ehm hallo? Allt man skal henge seg opp i tenker jeg. I tilleg er det stoff utenpå den bøylen... synes det var en del fjas som gjorde de " farlige". Og ikke noe sjokk at det er emmaljunga monial som vant, for de er jo så blytunge og stabile som det går ann. Får ikke mer lyst på vogna selv om den er testvinner for å si det sånn. Og mye av testen gikk på kjøreegenskaper og da er det jo emmaljunga som er "best" pga de store hjuøene og tyngden, pluss at hjulene ikke er svingbar. Nei latterlig test synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 TFK har ikke produksjonsfeil som problem, problemet er at den strøk i sikkerhetstest og velter med babyer oppi. Hadde ikke kjøpt den. Anonymous poster hash: 9556e...8dc
2 prinser <3 Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Men for å svare på spm, jeg hadde ikke kjøpt tfk eller mb for de hadde en del andre prod.feil også. Pluss at de er små bagger, og virker hverken lun eller behagelig. Hadde styrt unna.
Naturell Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Har gått mye på skogsveier/stier med min TFK uten problemer. Derimot holdt vi nesten på å velte når vi skulle forte oss opp en litt bratt bakke med plen. Jeg ble ganske skremt da, jenta i bagen var bare noen uker gammel. Etter det har jeg vært mer forsiktig. Syns i tillegg at bagen er litt liten, vi må snart bytte til sportsdelen og det syns jeg egentlig barnet mitt er for ung til. Det positive er at den er utrolig enkel å manøvrere. Er ok fornøyd, men tenker at det finnes bedre vogner der ute.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Emmaljunga er tung men den er veldig stødig vogn. Skjønner at den vant testen:) Anonymous poster hash: 14b5d...f03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå