Gå til innhold

Fødeavdelingen nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

For en slesk og ekkel type. Partykongen og dronningen

 

Anonymous poster hash: 52777...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer med tenna til det paret da!!??? :///

 

Anonymous poster hash: 3cef9...68a

Skrevet

Dårlig stelt med engelskmenna :P

 

Anonymous poster hash: 9618d...761

Skrevet

Dårlig stelt med engelskmenna :PAnonymous poster hash: 9618d...761

EngelskTENNA! :P

 

Men unger har de råd å få. Huff....

 

Anonymous poster hash: 3cef9...68a

Skrevet

Når jeg ser det programmet der, så føler jeg meg veldig aristokratisk og fjong med en gang :P De må jo velge ut de mest uplanlagte og sosialt kleine mødrene/fedrene på kamera. Kan ikke fatte at den jevne mann/kvinne i det området er så.... shabby rett og slett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...