Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 For en slesk og ekkel type. Partykongen og dronningen Anonymous poster hash: 52777...190
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Hva skjer med tenna til det paret da!!??? :/// Anonymous poster hash: 3cef9...68a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Dårlig stelt med engelskmenna Anonymous poster hash: 9618d...761
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Dårlig stelt med engelskmenna Anonymous poster hash: 9618d...761 EngelskTENNA! Men unger har de råd å få. Huff.... Anonymous poster hash: 3cef9...68a
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Når jeg ser det programmet der, så føler jeg meg veldig aristokratisk og fjong med en gang De må jo velge ut de mest uplanlagte og sosialt kleine mødrene/fedrene på kamera. Kan ikke fatte at den jevne mann/kvinne i det området er så.... shabby rett og slett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå