Gå til innhold

Vet ikke hvor langt jeg er på vei! ( bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en del blødninger i Mai, i ca 14 dager. ( Rundt 14 mai) Da på grunn av p-pillene og fordi jeg hadde hoppet over de hvite pillene en stund. Så hadde jeg noe blødninger i begynnelsen av Juli, det tenkte jeg var normalt siden jeg hadde aller siste blødningsdag i starten av juni. Nå tok jeg en graviditetstest i forrige og regnet ut termin til rundt 7 uker+ 3 dager siden testen viste 5 uker+.

Nå har magen "plutselig" stukket ut og jeg tenker kanskje jeg allerede er i 2 trimester? Kan det være normalt å ha en kul allerede i 7énde uke? Tenker blødningene jeg hadde sist KAN ha vært festningsblødninger. Er andregangs og vet jo man kan være oppblåst og se mer gravid ut enn det man er. Er på ferie og skal jo bestille time så fort jeg kommer hjem i neste uke, men tenkte det ikke hastet siden jeg er så kort på vei.. Kan fastegen fastsette termin med en gyn.undersøkelse? Legger ved et par bilder av magen. 

Anonymous poster hash: b6499...ef8

post-42-0-35963600-1377188710_thumb.jpg

post-42-0-54666000-1377188742_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke de kan fastsette noe på gyn.unders. men du kan få time på ultralyd til å fastsette termin og hvor langt du er på vei.

Var en veldig søt liten mage da, du så jo gravid ut :)

Anonymous poster hash: ac514...5c9
Skrevet

Takk ;) trodde ikke det var så normalt å se gravid ut i uke 7 allerede..

Anonymous poster hash: b6499...ef8
Skrevet

Det kan selvfølgelig hende at du er lengre på vei enn 7 uker, men å legge ut et bilde av magen hjelper ikke noe særlig. For alt vi vet kan det være luft (som er veeeldig vanlig i begynnelsen av en graviditet). Legg deg ned på ryggen slik at magen synker nedover. Er det er hard storm "klump" der som ikke går bort? Isåfall er det livmoren og da er du lengre på vei. Kan hende du må vente til i morgen tidlig, da merker du det best. 

Ellers ville jeg uansett bestilt en tidlig UL, det er jo veldig vankelig å si om blødningene skyldes graviditet eller p-piller. 

Anonymous poster hash: a26ef...153
Skrevet

Ikke helt ulik magen min. Er 12 uker og 2gangs. Magen kom fort og er nesten umulig å skjule hehe:)

Anonymous poster hash: c3286...dd0

Skrevet

Tja, hvis du er som Fotballfrue så er du vel ca 25-30 uker på vei!

Anonymous poster hash: a9b1a...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...