Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Lagt på meg 15 kg frem til uke 25 . Hva skjer med DET? Og hvordan skal dette gå? Spiser virkelig ikke mye godteri akkurat.. Og jeg hadde en bmi på ca 24 i starten av svangerskapet så ikke var jeg tynn heller Noen som ikke har gått opp så innmari mye på slutten ? Føler vel d skorter mest på at jeg ikke klarer å være i mye bevegelse og er jo ofte sulten.. Blæ Men blodtrykket er fint så d er jo ikke fare for diabetes / svangerskapsforgiftning nå hvertfall.. Anonymous poster hash: 54d5b...768
Vilruge Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Så godt å se at det er flere som har gått opp en del- får litt noia av de som er stresset over å ha gått opp fire kilo i uke 30 liksom (...og sikkert litt misunnelig). Sist gikk jeg opp 8/9 kilo totalt. Nå er jeg uke 22, og gått opp 14 kg. Jeg er så trøtt og sliten,så får ikke trent noe særlig, men går en del hver dag. Får trent litt i helgene. I tillegg blir jeg kvalm hvis jeg blir sulten... Gikk ikke opp særlig i slutten av siste svangerskap, og har bestemt meg for å slutte vektoppgangen her (har bare gått opp 1 kg den siste måneden, så har i hvert fall bremset litt). Venter på energien som liksom skal komme i 2. trimester
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Ja, off de som har gått opp 5kg i uke 20 klager jo :-/ Gikk fort opp i starten jeg også, aller mest de første 3 mnd . Men nå begynner jeg virkelig å SE det! Har fått en del av energien tilbake men hjelper ikke når bekkenet nekter å samarbeide ! Er d ikke d ene så er d d andre Blir også kvalm når jeg blir sulten, mye bedre nå enn før såklart men.. Huff Satse på at kurven jevner seg ut nå, det er faktisk mulig. Hørte på legekontoret at noen ikke gikk opp på slutten men de fleste går jo opp 0,5 kg i uka på slutten !! Det kan virkelig ikke skjer :-/ rull Anonymous poster hash: 54d5b...768
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå