Gå til innhold

Blir så irritert på bhg.!

Anbefalte innlegg

Skrevet

De ansatte er veldig koselige slik at det er sagt, men de er jo helt umulige på kommunikasjon!

Da feks. sønnen vår skulle slutte med bleie. Gav beskjed til lederen på avdelingen at han bare kunne gå uten, men ha på seg når han sov/var på tur. Hver dag når jeg kom for å hente han gikk han med bleie. Til slutt måtte jeg gå rundt til alle de ansatte på avdelingen og gi samme beskjed. Endte med at jeg tok med alle bleiene hjem, og da gikk det bra ;)

Datteren som er 2,5 år trenger fortsatt å sove. I hele forrige barnehageår gav jeg beskjed om at hun måtte sove iallfall 1 time. Og maks 1,5 timer. Likevel vekte de henne etter 40-45 minutt, og klagde på at hun var såååå vanskelig å få våken.

Nå er hun begynt på ny avdeling. Gav beskjed om at hun måtte sove iallfall 1 time. Og det første jeg får beskjed om når jeg henter; de hadde brukt 20 minutt for å få henne våken, og de syntes så synd på henne. Hadde selvfølgelig vekt henne etter 30 minutt... 

Har foreslått at de ha en tavle som vi foreldre kan skrive litt på. Slikt som søvn og om bleieslutt. Er jo ikke alle som er på jobb samtidig, så da hadde personalet funne informasjonen der. Det var vist uaktuelt da.. Dagens utblåsning!

Anonymous poster hash: 268bd...81a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kan du trygt ta opp med dem. Si det du sier her, at de er hyggelige og flinke, men at de har et stort forbedringspotensiale når det gjelder kommunikasjon seg imellom. Kom med forslaget ditt, og si at du forventer at de finner en løsning, men at det ikke trenger å være ditt forslag, det er bare en ide.

Dette er konstruktiv kritikk, og de fleste oppegående mennesker er glade for å få det;-)

Skrevet

I vår barnehage har de en bok de skriver opp alle sånne ting som det du beskriver her i og den skal alle ansatte lese gjennom. I tillegg har de en tavle med navnene på alle barna som sover og hvor lenge de får lov til å sove. Der skriver de ned når barnet sovner og når det våkner igjen og da kan man veldig lett se hvor lenge det har sovet. I tillegg har de (hvertfall på småbarnsavdelingen) "bleieskifteoversikt" hvor de også skriver ned når noen skal gå på do i stedet for.

Jeg hadde klagd på nytt, på en hyggelig måte, å spør om dere kan gjøre noe for å bedre kommunikasjonen fra dere og om de har noen tanker om hva de kan gjøre seg i mellom.

Anonymous poster hash: 51926...cff
Skrevet

Det som er vanlig, er Og ha en bok der alt av beskjeder og info fra foreldre noteres,og alle ansatte leser flere hver dag.det er også vanlig med ett bleie skjema,og sove skjema og på soveskjema skal det stå hvor lenge de skal sove, og om de bruker feks smokk.

Be om dette,er irriterende når foreldre må bruke tid på småting.

Skrevet

Jobber i barnehage. Der har vi en liste som vi i perosnalet skal følge. Her står det hvor lenge hvert barn skal sove, hva de bruker av kosteting i vogna ol. Hvis en av oss får beskjed fra en foorelder forandrer vi på skjemaet + skriver en gul lapp slik at alle skal få med seg endringen. Virker som de har et urolig dårlig system

Anonymous poster hash: 9b333...817
Skrevet

Det var dårlig ja... Da vår begynte ble det skrevet ned at han kunne sove til han våknet av seg selv, og hvor lenge det pleide å være. De har til og med stått og trillet vogna for å få han til å sove igjen når han har våknet for tidlig, det hadde jeg ikke forventet... Stor forskjell på hvor hjelpsomme de er rundt omkring tydeligvis.

Anonymous poster hash: 27a0f...5af
Skrevet

Får ta det opp med de igjen i morgen. Skal snart ha møte, og skal ta det opp som sak da. Er nok ikke den eneste som irriterer seg over dette.

Anonymous poster hash: 268bd...81a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...