Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te. Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne. Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren? Anonymous poster hash: 19e0d...920
Musemorbr / Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Den er i nordnorge, din utakknemlige raring.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Det er august! Sommeren er da virkelig kort nok som den er her i Norge! Godt gjort å bli lei av solen her må jeg si Trekk for gardinene og drikk teen din du! Anonymous poster hash: 72f74...116
Amelita^ Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te. Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne. Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren? Anonymous poster hash: 19e0d...920 hehe helt enig med deg. gikk ut istad og ble såå skuffet over varmen, hater å spise middag når solen skinner og! vil fyre i peisen og drikke te ja
Gjest vinterbrud Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Høsten kommer 1 september den.Her skinner solen,men jeg kjenner at det er en annen temperatur ute enn før.
smiia Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te. Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne. Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren? Anonymous poster hash: 19e0d...920 hehe helt enig med deg. gikk ut istad og ble såå skuffet over varmen, hater å spise middag når solen skinner og! vil fyre i peisen og drikke te ja Tenk at vi er flere som føler det sånn! Får ellers bare beskjed om hvor utakknemlig jeg er... Folk klarer liksom ikke å skjønne at sol og sommer ikke er det helt store for absolutt alle.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Her har vi grilla og kosa oss i 25 varme idag. Helt topp ))))) Høsten kan bare bli der den er, på kalenderen Anonymous poster hash: ddb4e...aef
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Jeg venter også på høsten! Gleder meg til masse til innekos og den gode høstlufta Anonymous poster hash: 40258...a58
Gjest Julia1984 Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Vi dro på stranden etter sfo og barnehage. 24 grader, sol og fortsatt sommer. Slapp av, HI...høsten med ruskevør kommer da tidsnok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå