Gå til innhold

Hvor blir det av høsten??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te.

Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne.

Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren?

 

Anonymous poster hash: 19e0d...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er i nordnorge, din utakknemlige raring. ;)

Skrevet

Det er august! Sommeren er da virkelig kort nok som den er her i Norge! Godt gjort å bli lei av solen her må jeg si ;) Trekk for gardinene og drikk teen din du! ;)



Anonymous poster hash: 72f74...116
Skrevet

Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te.

Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne.

Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren?

 

Anonymous poster hash: 19e0d...920

hehe helt enig med deg. gikk ut istad og ble såå skuffet over varmen, hater å spise middag når solen skinner og! vil fyre i peisen og drikke te ja ;)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Høsten kommer 1 september den.Her skinner solen,men jeg kjenner at det er en annen temperatur ute enn før.

Skrevet

 

 

Jeg er SÅ klar for ruskevær, mørke kvelder og massevis av kopper med te.

Jeg er kjempelei av solen, vil bare være inne.

Er det bare jeg som ikke er så veldig glad i sommeren?

 

Anonymous poster hash: 19e0d...920

hehe helt enig med deg. gikk ut istad og ble såå skuffet over varmen, hater å spise middag når solen skinner og! vil fyre i peisen og drikke te ja ;)

Tenk at vi er flere som føler det sånn!

Får ellers bare beskjed om hvor utakknemlig jeg er... Folk klarer liksom ikke å skjønne at sol og sommer ikke er det helt store for absolutt alle.

Skrevet

Her har vi grilla og kosa oss i 25 varme idag. Helt topp :)))))) Høsten kan bare bli der den er, på kalenderen ;)



Anonymous poster hash: ddb4e...aef
Skrevet

Jeg venter også på høsten! Gleder meg til masse til innekos og den gode høstlufta  :D



Anonymous poster hash: 40258...a58
Gjest Julia1984
Skrevet

Vi dro på stranden etter sfo og barnehage. 24 grader, sol og fortsatt sommer.

 

Slapp av, HI...høsten med ruskevør kommer da tidsnok

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...