Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. august 2013 #26 Skrevet 22. august 2013 Aaah, jeg trenger tips til hva jeg kan gi søsteren og mannen hennes...de har virkelig alt... Hun er 43 og han 54 (oj, som tiden flyr )
Vilruge Skrevet 22. august 2013 #27 Skrevet 22. august 2013 Aaah, jeg trenger tips til hva jeg kan gi søsteren og mannen hennes...de har virkelig alt... Hun er 43 og han 54 (oj, som tiden flyr ) Har de barn som trenger pass hvis de er ute?? I så fall kan du feks gi gavekort på middag/ kino/konsert/natt på hotell el med barnepass?? Jeg blir VELDIG glad for en sånn gave til meg og mannen min. I hvert fall når det kommer fra noen vi stoler på ift barnepass (og det har det gjort til nå). Uansett kan du gi opplevelser da (hvis de ikke har barn/barna er så store at de klarer seg uten).
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #28 Skrevet 22. august 2013 Aaah, jeg trenger tips til hva jeg kan gi søsteren og mannen hennes...de har virkelig alt... Hun er 43 og han 54 (oj, som tiden flyr ) Kunst til å henge på veggen? Forutsetter jo at du kjenner smaken hennes da :-) Anonymous poster hash: 709bf...7b4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #29 Skrevet 22. august 2013 Aaah, jeg trenger tips til hva jeg kan gi søsteren og mannen hennes...de har virkelig alt... Hun er 43 og han 54 (oj, som tiden flyr ) Noe som kan brukes opp syntes alltid jeg er greit, om en ikke trenger flere ting. Feks gavekort på restaurant, kino, hudpleie, massasje. En kurv med gode oster, vin el. (tror jeg hadde blitt litt fornærmet om min søster skulle ha meg til å bruke et "gavekort" om jeg trengte barnevakt... Her er vi vant til å hjelpe når vi kan uten at det skal være en "gave" eller noe som forventer en form for tilbakebetaling.) Anonymous poster hash: f0cdc...ff2
Vilruge Skrevet 22. august 2013 #30 Skrevet 22. august 2013 Aaah, jeg trenger tips til hva jeg kan gi søsteren og mannen hennes...de har virkelig alt... Hun er 43 og han 54 (oj, som tiden flyr ) Noe som kan brukes opp syntes alltid jeg er greit, om en ikke trenger flere ting. Feks gavekort på restaurant, kino, hudpleie, massasje. En kurv med gode oster, vin el. (tror jeg hadde blitt litt fornærmet om min søster skulle ha meg til å bruke et "gavekort" om jeg trengte barnevakt... Her er vi vant til å hjelpe når vi kan uten at det skal være en "gave" eller noe som forventer en form for tilbakebetaling.) Anonymous poster hash: f0cdc...ff2 Jeg formulerte meg kanskje litt rart Mente egentlig at gaven var at de kunne gjøre noe hyggelig sammen, og barnepass også var ordnet Det er kun ut fra personlig erfaring hvor mine søstre har gitt mannen og min og meg en "hyggegave", og stiller som barnevakt. De gjør det ellers også altså, men det er jo godt med alt som er ordnet. Foreløpig er det bare jeg som har barn, og da får jeg ikke gjort så mye tilbake, og kvier meg litt for å spørre for ofte (selv om de sier at de gjør det gjerne)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 22. august 2013 #31 Skrevet 22. august 2013 Takk for flere gode forslag! Søsteren min har ganske bestemte meninger angående interiør, så jeg tror ikke jeg tar sjansen på det En hyggegave hadde vært noe! For da får de noe som begge kan sette pris på, jeg føler veldig ofte at gavene vi gir bare er til henne (fordi hun har bestemt at de samler på ditt og datt f.eks.). Jeg skal sjekke om det skjer noe der de bor på nyåret
GeeGee Skrevet 22. august 2013 #32 Skrevet 22. august 2013 Jeg synes det er så ofte de ikke sender til Norge på Ebay, noen som vet hvorfor? Går det an å få opp resultater med bare de som sender hit? Hvis du går på advanced kan du velge only show items shipping to, og så velger du Norway. Gjør det etter søket ditt Jeg fikk ikke opp muligheten only show items shipping to... Må man være innlogget for å få opp det valget?
Monajenten Skrevet 22. august 2013 Forfatter #33 Skrevet 22. august 2013 Jeg synes det er så ofte de ikke sender til Norge på Ebay, noen som vet hvorfor? Går det an å få opp resultater med bare de som sender hit?Hvis du går på advanced kan du velge only show items shipping to, og så velger du Norway. Gjør det etter søket ditt Jeg fikk ikke opp muligheten only show items shipping to... Må man være innlogget for å få opp det valget? Hmm det var rart. Trykket du på advanced? Tror ikke innlogging skal ha noe å si da. Jeg bruker forøvrig .co.uk, vet ikke om det er av betydning?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #34 Skrevet 22. august 2013 Er ferdig med 3 stk og begynt på den 4. Strikker Sitteunderlag som skal toves og syr på navn etterpå. Skal strikke i allefall 4 til. Har også ei liste over hva jeg skal kjøpe, både til jul og bursdager gjennom året. Veldig greit. Strikket 6 stk for 2 år siden til besteforeldre og tanter og onkler. Veldig enkelt frem og tilbake:-) Ifjor kjøpte jeg gavekort til slekt på teater/konsert/show. Da fikk de velge swlv va de ville bruke der til:-) Anonymous poster hash: f4b01...5b3 Så flink du er, det var jo genialt! Jeg kan steike sjal hehe, og de blir aldri ferdig Det er bare til å komme med masse gode tips i denne tråden Anonymous poster hash: f4b01...5b3
Monajenten Skrevet 22. august 2013 Forfatter #35 Skrevet 22. august 2013 Er ferdig med 3 stk og begynt på den 4. Strikker Sitteunderlag som skal toves og syr på navn etterpå. Skal strikke i allefall 4 til. Har også ei liste over hva jeg skal kjøpe, både til jul og bursdager gjennom året. Veldig greit. Strikket 6 stk for 2 år siden til besteforeldre og tanter og onkler. Veldig enkelt frem og tilbake:-) Ifjor kjøpte jeg gavekort til slekt på teater/konsert/show. Da fikk de velge swlv va de ville bruke der til:-) Anonymous poster hash: f4b01...5b3 Så flink du er, det var jo genialt! Jeg kan steike sjal hehe, og de blir aldri ferdig Det er bare til å komme med masse gode tips i denne tråden Anonymous poster hash: f4b01...5b3 Kremt. Jeg kan definitivt IKKE steike sjal Strikke derimot haha, men jeg er jo ikke akkurat fantastisk der heller
Monajenten Skrevet 22. august 2013 Forfatter #36 Skrevet 22. august 2013 Enda et tips: på obs har de singer symaskin på medlemstilbud til 499,- denne uken. Er en super nybegynnermaskin og en perfekt julegave
Anonym bruker Skrevet 23. august 2013 #37 Skrevet 23. august 2013 Enda et tips: på obs har de singer symaskin på medlemstilbud til 499,- denne uken. Er en super nybegynnermaskin og en perfekt julegave [/ quote] Bra tips! Jeg kunne tenkt meg symaskin:-) Fant nettopp noen strikkeoppskrifter på nett som jeg skal prøve meg på:-) Anonymous poster hash: f4b01...5b3
Bumblebeee Skrevet 23. august 2013 #38 Skrevet 23. august 2013 Ebay.no Da får du kun opp fra selgere som sender til Norge.
Gilette Skrevet 23. august 2013 #39 Skrevet 23. august 2013 Noen ebay tips på billig gaver til kalendergaver eller er det vanskelig får kjøpt inn ting til ca 15-25kr? dx.com har mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå