Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #1 Skrevet 22. august 2013 Nok en morgen vekkes jeg av at han har dratt penisen ut av bleia og kommet inn til voksensenga. Der tisser han på alt. Faen! Anonymous poster hash: 4fc13...42b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #2 Skrevet 22. august 2013 Nok en morgen vekkes jeg av at han har dratt penisen ut av bleia og kommet inn til voksensenga. Der tisser han på alt. Faen! Anonymous poster hash: 4fc13...42b Så ekkelt at du omtaler tissen til barnet ditt som penis. For det fortjener du å bli tissa ned en gang til. Anonymous poster hash: 49848...c80
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #3 Skrevet 22. august 2013 Herrefred, jeg trodde det var mannen din! Smågutter har tissefant! Anonymous poster hash: 42c0f...543
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #4 Skrevet 22. august 2013 Jeg tenkte også at det var mannen som hadde tissa.. Anonymous poster hash: 0db62...f67
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #5 Skrevet 22. august 2013 Jeg er nå ganske sikker på at både store og små gutter har peniser. Du får begynne å pottetrene ungen da, HI. Anonymous poster hash: 040ed...fcc
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #6 Skrevet 22. august 2013 penis?? Anonymous poster hash: d9b9c...2e5
Edelweis Skrevet 22. august 2013 #7 Skrevet 22. august 2013 Det heter da penis uansett om personen rr 2 eller 30.? Hi: hba er årsaken til at han gjør dette? Får han mye oppmerksomhet på det?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #8 Skrevet 22. august 2013 Penis er det korrekte anatomiske uttykket. Skjønner ikke hvorfor noen reagerer på det. Anonymous poster hash: 4e0cd...e9b
Monajenten Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Penis er det korrekte anatomiske uttykket. Skjønner ikke hvorfor noen reagerer på det. Anonymous poster hash: 4e0cd...e9b Det var vel gjerne ordsammensetningen "penisen ut av bleia" som var litt.. Ehh, uvant? Det er mange ting som er korrekt men som likevel kan være bare biiiiittelitt upassende. Jeg forbinde ihvertfall ikke det anatomisk korrekte uttrykket "penis" med små guttebarn. For meg blir det like feil som å kalle utstyret til mannen for tissefant Passer fryktelig dårlig syns jeg. (Beklager avsporingen)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Herregud. Det står "penis" for gutters kjønnsorgan i bøker om graviditet og babystell fordi det er korrekt anatomisk begrep for kroppsdelen, hva feiler det dere?? Hadde HI sagt "kuken" kunne jeg ha skjønt det! Det heter "tissemann" på små barn? Gud bedre..... Anonymous poster hash: 9e576...03d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Penis er da helt normalt å bruke både for små gutter og voksne menn, derimot er tissefant og andre lignende navn for små barn og pikk og lignende for vokse menn. Tisser han bevist eller virker det mer som han har glemt å putte den oppi bleia igjen? For er det bevist burde det jo få tilsnakk og en form for konsekvens tilpasset hans aldere og forståelses nivå. Men kan være en ide og prøve en annen type bleie så det ikke er like lett å ta tissen på utsiden. Vet ikke hvor gammel han er, men bleieavvenning kan jo og være til hjelp Anonymous poster hash: b208c...c7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå