Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Jeg har en fast fridag på tirsdag, men denne tirsdagen gikk jeg for noen på jobb. Jeg skreiv ikke opp timene, men at jeg ville heller ha en fridag..... men *slå seg i panna*, hvis jeg får fri da eks. mandagen, skal jeg skrive timene da??:S*flau* Anonymous poster hash: 15d86...c2b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 ingen? er ikke trolling, bare jeg som er litt rotete i huet for tiden:P Anonymous poster hash: 15d86...c2b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Er det internbytte? Eller avtalt med sjefen? Hvis du har avtalt det med sjefen må du spørre hn om hvordan det gjøres på timelista, men jeg regner med du skal skrive timene den mandagen du får fri, og ingenting den dagen du jobbet ekstra. Det kommer helt an på hvordan sjefen din fører timene.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 avtale med sjefen, og jeg går på timelønn... *prøve å tenke logisk* Anonymous poster hash: 15d86...c2b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Hehe! Da spør du bare sjefen da. For dere må jo uansett skrive det likt, så ikke du skriver timene du jobbet ekstra og sjefen skriver timene du skulle jobbet. Det er vel ikke noe flaut å spørre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå