Gå til innhold

Gravid og har såååå lyst på red bull :((


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri likt red bull, men etter at jeg ble gravid, hjelpes, det er det eneste jeg tenker på! Mannen min drikker red bull hver dag, og keg sitter som en raring og lukter oppi boksene når han har drukket dem opp.

 

Jeg har såååå lyst på red bull, hvor farlig er det å drikke bare 1 liten boks? Vet at gravide ikke skal drikke slikt, men jeg drømmer til og med om det på natten ;)

 

Anonymous poster hash: 2d8d3...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drakk redbull rett som det var..  Men ikke mer enn èn om dagen. Ikke hver dag heller... Men å drikk en redbull nå og da, er ikke farlig ;)

Endret av Skeptisimo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høhø, jeg skrev her inne for litt siden da jeg hadde i ren forglemmelse drukket sikkert en liter cola ila en kveld -.- Og tro meg! Du vil IKKE gi babyen så mye koffein!! Babyen min var helt koko i magen etterpå, veldig aktiv og "rykkete" i bevegelsene. Merket godt forskjell på vanlig aktivitet og den aktiviteten som koffeinen ga...

 

Drikk heller noe annet som er søtt, jeg har kjøpt inne MASSE saft med kun fruktsukker, og det er faktisk veldig søtt og godt :D 

 

Så nei, ikke Red Bull, du kan få en kraftig reaksjon på koffein, og reagerer du, så kan du banne på at babyen påvirkes! Og jeg vet ikke om det kan skade utviklingen av hjerne osv, men jeg er suuuperforsiktig heretter!

 



Anonymous poster hash: 9b6f2...bb1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for svar damer :) da holder jeg meg til min vanlige utskeielse, en kaffe latte :) og til p lukte på mannens red bull bokser ;) hi

 

Anonymous poster hash: 2d8d3...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk 1-2 Red Bull hver dag i Svangerskapet jeg. Ingen reaksjon på det her i gården i allefall!

 

Anonymous poster hash: 49964...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...