Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Lest at rikelig med c vitamin kan styrke fosterhinnen, noen som vet om dette faktisk funker eller har erfaringer med det? Noen som har hørt om andre gode tips som styrker fosterhinne? Anonymous poster hash: cebc0...c79
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Nå vet jeg ikke om kostholdet eller om det er andre ting som feks arv eller tilfeldigheter, men jeg har had svært sterk fosterhinne med alle mine tre, jordmødrene sleit med å stikke hull alle gangene. Når heg tenker etter hva jeg spiste og tok av vitaminer: folat, multivitaminer og mineraler. Alltid spist mye frukt, bær og grønnsaker, nøtter, belgfrukter, fisk, kylling, lite rødt kjøtt. Minimalt med sukker, gjær og meieri produkter. Anonymous poster hash: be0eb...ed8
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Har vel et helt normalt kosthold tror jeg, kanskje ikke så flink til å få i meg grønnsaker. Men drikker masse juice og snoothies uten tilsatt sukker og begynt å spise mer frukt. Hørte om dette med c vitamin som vissnok skulle styrke fosterhinne så er jo verdt å prøve for å unngå tidlig vannavgang. Spesielt kiwi har jeg hørt skal være bra, mye mer c vitamin enn appelsin! Tar gjerne i mot andre tips hvis noen har gode erfaringer! :-) Anonymous poster hash: cebc0...c79
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Ingen som vet? Anonymous poster hash: cebc0...c79
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Du skriver at du får i deg mye juice og smoothies, men uten tilsatt sukker. Det er bra at du ikke tilsetter sukker, men hvis du får i deg mye juice og smoothies basert på frukt daglig så får du likevel i deg mye fruktsukker, så kan være en ide å tenke litt på det. C-vitamin, sink og Korall Kalsium er en god kombinasjon for å styrke bindevev. Så jeg ville gått for kombinasjonen pluss omega3, ikke bare C-vit. Anonymous poster hash: 33193...1ee
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Ok, takk! Da blir det ut å kjøpe omega 3 imorgen :-) Anonymous poster hash: cebc0...c79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå