Gå til innhold

jeg er "alltid" den som sender melding først..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har datet en mann i to,tre mnd. Han virker veldig interessert på talemåte og oppførsel, men det er så og si alltid jeg som sender meldinger først. pga stor avstand, så sees vi relativt sjeldent, så det blir mye kontakt over skype,facebook og sms. 

Jeg har gjort en test. Har ikke tatt kontakt først på halvannet døgn, og vet dere hva, jeg har heller ikke fått noen melding av han. Er ikke det litt rart? Han kan jo ikke være veldig interessert?



Anonymous poster hash: 3cb3d...b3f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også alltid den som skrev melding først, og det kunne ta lang tid før jeg fikk svar. Men, så sluttet jeg å ta initativet, og vips så begynte han isteden ;) Nå er vi samboere og har 1 barn sammen. Gi det litt tid, så ser du fort om han er verdt det eller ikke. Nå venter han sikkert på at du skal skrive. 



Anonymous poster hash: 1651b...a4c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.5 døgn var ikke så mye. Hva med å prøve en uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, denne gangen er jeg sta. Og nei, 1,5 døgn er ikke mye, men vi pleier å skrive jevnt over hele dagen. Sånn et par mld på morgen, et par på ettermiddag og mange på kvelden, så sånn sett så er 1,5 døgn lenge.

Men nå får han ta initiativ, ellers så hører han ikke mer fra meg. Så kan han sitte der og vente.

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er nok bare vant til at du uansett kommer til å sende en melding,

la han ta initativ neste gang selv om det er kjedelig å vente på sms'en :)



Anonymous poster hash: 8afb9...dc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen flere meninger? :(

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

"He's just not that into you???"

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Noen flere meninger? :(

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

"He's just not that into you???"

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

Hun ba om mening, ikke hjernedød amerikansk klisjé. ..

 

Anonymous poster hash: af880...0d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det er akkurat sånn jeg føler det. Han er nok bare ikke så interessert. Hvertfall ikke så interessert som det jeg er. Jeg tenker på han hele tiden, ser på telefonen annethvert minutt, venter på sms fra han. Æsj! For et liv og for et mehe jeg er! Han sier ofte at han tenker på meg hele tiden. Da hadde han vel sendt en liten melding når han ikke hører fra meg :( jeg får bare innse det.

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sånn menn fungerer... hvis de har tenkt på deg. Så tror de at vi er synske eller har magiske evner og vet at de tenker på oss. De skjønner ikke helt behovet vi har for en melding av og til.

Det er nok ikke det at han ikke er interessert , menn har bare ikke det samme tids begrepet som kvinner.

La han være å sende noe ett par dager så skal du nok se .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Noen flere meninger? :(

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

"He's just not that into you???"

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

Hun ba om mening, ikke hjernedød amerikansk klisjé. ..

 

Anonymous poster hash: af880...0d8

Eh, ja, og her fikk hun servert min mening. Sorry at jeg skrev det på engelsk...

Magefølelsen har som regel rett.

Jeg vet hvordan det føles hi. Du får være litt kjølig de neste dagene. :)

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fryktelig vanskelig å la være! Men jeg vil ikke være den som kryper! Jeg må ha litt interesse tilbake! Får se hvor lenge det går.

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg så godt! Er i akkurat samme situasjon som deg, bare at vi har ikke lang avstand mellom oss. Men det er alltid jeg som sender melding først. Han sier han er kjempe interessert osv.. Vi har ikke hatt kontakt daglig, og det er helt greit. Men syns han også kan ta kontakt av og til.

 

Nå skal jeg gjøre det samme som deg, vente til han tar kontakt ;)



Anonymous poster hash: 7af2a...a3d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Noen flere meninger? :(

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

"He's just not that into you???"

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

Hun ba om mening, ikke hjernedød amerikansk klisjé. ..

 

Anonymous poster hash: af880...0d8

Eh, ja, og her fikk hun servert min mening. Sorry at jeg skrev det på engelsk...

Magefølelsen har som regel rett.

Jeg vet hvordan det føles hi. Du får være litt kjølig de neste dagene. :)

 

Anonymous poster hash: 39d42...5bc

 

 

Flere jenter burde definitivt ha sett den filmen (he's just not that into you). Hadde spart mange jenter for hjertesorg!

 

Kjære HI:

 

Hvis magefølelsen din sier deg at han ikke er så interessert så er han nok ikke det. Magen tar sjelden feil :( Dropp å kontakte ham og prøv å tenke på andre ting. Se gjerne filmen for å komme litt ovenpå ;) ;)

 

Anonymous poster hash: d883e...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så fryktelig vanskelig å la være! Men jeg vil ikke være den som kryper! Jeg må ha litt interesse tilbake! Får se hvor lenge det går.

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

 

Så uendelig mange menn er slik! De tar aldri kontakt, holder jenta på pinebenken. Ofte fordi de er i ferd med å miste interessen men ikke orker å ta "samtalen". De venter på at jenta skal bli mer og mer frustrert og usikker og eksplodere i en sms av typen "vil du ha meg eller ikke?????" Og da kan typen avslutte det pent med "oi vil ikke ha ei gæren dame". Også blir jenta den store stygge ulven i stedenfor ham :(

 

Anonymous poster hash: d883e...74f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke orket. Her var det nesten alltid mannen som ringte og sendte sms først da vi datet, hadde også avstand. Han kom til meg hver helg, sendte blomster hver uke, hadde med små gaver osv. Så jeg var ikke i tvil et sekund på at han var skikkelig forelska i meg. Nå er vi gift og har tre barn. Får ikke blomster og gaver hele tida, men av og til. Helt ok siden vi nå tross alt bor sammen og har felles økonomi ;-) Synes alle kvinner burde blutt oppvarta skkkelig. Synes mange menn er elendig på romantikk og kurtise nå til dags. Nå er det to pils og en pizza of så forventer de BJ og pulings! I hvertfall utifra det mine single venninner kan fortelle meg fra deres dating.

 

Anonymous poster hash: 70414...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke orket. Her var det nesten alltid mannen som ringte og sendte sms først da vi datet, hadde også avstand. Han kom til meg hver helg, sendte blomster hver uke, hadde med små gaver osv. Så jeg var ikke i tvil et sekund på at han var skikkelig forelska i meg. Nå er vi gift og har tre barn. Får ikke blomster og gaver hele tida, men av og til. Helt ok siden vi nå tross alt bor sammen og har felles økonomi ;-) Synes alle kvinner burde blutt oppvarta skkkelig. Synes mange menn er elendig på romantikk og kurtise nå til dags. Nå er det to pils og en pizza of så forventer de BJ og pulings! I hvertfall utifra det mine single venninner kan fortelle meg fra deres dating.

 

Anonymous poster hash: 70414...7e2

 

Samme her :) Etter mye håpløs dating møtte jeg en snill og kjekk fyr som var generøs med sms og telefoner, som ikke var redd for å vise at han var interessert og som dukka opp på døra med rosa blomster og billetter til Barcelona tre uker etter at vi møttes! Han passa jeg på å gifte meg med, og nå har vi to nydelige gutter sammen <3 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Lol kjenner meg så godt igjen.

jeg har blitt sint på min date to ganger for idiotisk oppførsel og skrevet det rett ut. Som sagt ikke tankeleser så kan ikke vite om han er syk eller hvorfor jeg oppfattet han arrogant. Like vel og selv om jeg er nederst på prioriteringslista så burde han etter en runde med kjeft sagt takk for seg? Men nei... fortsetter å sende sporadiske mld for at jeg skal svare for så å ikke svare på 1 uke. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare går videre når jeg er så lite interessant for han som jeg er. Nå svarer jeg bare korte nøytrale svar der jeg ikke forventer svar så får han nå bare holde på. Vil bare se hvor langt han har tenkt å dra den😂😂😂

Jeg leter videre etter noen som er mer spennende enn ham. Håper jeg treffer noen etter hvert.

Anonymkode: 7f948...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Lol kjenner meg så godt igjen.

jeg har blitt sint på min date to ganger for idiotisk oppførsel og skrevet det rett ut. Som sagt ikke tankeleser så kan ikke vite om han er syk eller hvorfor jeg oppfattet han arrogant. Like vel og selv om jeg er nederst på prioriteringslista så burde han etter en runde med kjeft sagt takk for seg? Men nei... fortsetter å sende sporadiske mld for at jeg skal svare for så å ikke svare på 1 uke. Jeg skjønner ikke hvorfor han ikke bare går videre når jeg er så lite interessant for han som jeg er. Nå svarer jeg bare korte nøytrale svar der jeg ikke forventer svar så får han nå bare holde på. Vil bare se hvor langt han har tenkt å dra den😂😂😂

Jeg leter videre etter noen som er mer spennende enn ham. Håper jeg treffer noen etter hvert.

Anonymkode: 7f948...c53

Det er gått 6 år, så HI har sikkert funnet ut omtrent hvor landet ligger til nå...

Anonymkode: e1186...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2013 den 22.05, Anonym bruker skrev:

Det er så fryktelig vanskelig å la være! Men jeg vil ikke være den som kryper! Jeg må ha litt interesse tilbake! Får se hvor lenge det går.

 

Anonymous poster hash: 7fdd5...f69

Jeg kjenner meg SÅ igjen! 

Grrrrrrr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...