Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Fælt å si det, men det er bare så udelikat. Både på menn og kvinner. Synes ikke det er noe særlig selv heller når jeg må trene eller unngå den maten jeg heller hadde ønsket, men det er jo så ubeleilig og lite attraktivt å være så overvektig, at slik mitt syn er så har en ikke så mye valg. Jeg er slett ikke skraptynn selv heller, har litt rumpe og lår, men det er fordi jeg ønsker å kose meg. Men, kunne aldri hatt ett fettberg til kjæreste. Når jeg er sammen med tykke mennesker så tenker en jo ofte på det. De kommer seg ikke så lett til, er ikke så lette til beins osv. Fatter ikke hvorfor de ikke bare tar seg sammen. En løpe\rask gange tur i uka, ikke masse sukker og fet mat i ukedagene så er mye gjort. Begynne i dag og gjennomføre det. Just a statement. Anonymous poster hash: 78456...d46
Øyne som ser!! Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Folk er forskjellige, noen liker tykke folk andre ikke. Hva du liker er ikke det andre liker. Sånn er det bare.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Deg om det. Anonymous poster hash: d2ace...0b1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Jeg ville vært mye mer bekymret for helsen til et såkalt "fettberg" enn utseende til ham eller henne! Du er bare helt merkelig. Anonymous poster hash: 4063a...caf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Er det deg, Lars Kristian Eriksen? Anonymous poster hash: 8c931...6b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå