Gå til innhold

Forvirret av nesbøs Politi...(nb, spoiler!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med noen ubesvarte spørsmål etter å ha lest ferdig boka...det var et avsnitt der bjørn Holm møtte en annen politibetjent, Midtskogen eller noe sånt, på åstedet der sistenevntes datter hadde blitt påkjørt og drept. Avsnittet ender som om noe skjer, men vet ikke hva. Senere hører man ingenting om denne midtskogen, men bjørn holm får en større plass mot slutten av boka. Hva er egentlig greia, skjedde det noe med en av dem der de møttes? Er bjørn holm en bad guy???

Og så han mannen med skoene som oppsøkte ståle aunes datter, har noen noe formening og hvem det er?

Og så han broren til silje gravseng, nils? Jeg trodde det var han som ble jult opp av bellmann og truls, men det var ikke han? Eller?

Anonymous poster hash: 96f1b...0c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han som oppsøker datteren er Valentin, og Nils er broren og får juling, ja.

Det med Midtskogen husker jeg ikke helt.

Anonymous poster hash: 66565...42e
Skrevet

Bjørn Holm er the good guy og Midtskogen-situasjonen bare avledning for å få oss til å tro at Midtskogen er forbryteren. Slik jeg tolka det i hvert fall:)

Anonymous poster hash: 7b136...096
Skrevet

Herregud, jeg har "akkurat" lest den og husker nesten ikke noe av den. Ikke bra, ikke bra :)

Hvem var morderen igjen? Valentin?

Anonymous poster hash: f11b4...d0e

Skrevet

Og Beate Lønn (?) drev å datet en mann. Fant vi noen gang ut hvem det var?

Skrevet

Morderen var Arnold.

Men het ikke broren til Silje Runar?

Skrevet

Trur jeg må lese den igjen jeg. Husker jo ingenting. Til mitt forsvar er jeg skikkelig i ammetåka og leser mens jeg ammer. Hvem var Arnold? Psykologen?

Skrevet

Neeei. Det var jo kollegaen på phs?

Skrevet

Men gan Valentin oppsøkte datteren til Aune på slutten også. Hvorfor ?

Skrevet

Det må jo komme en fortsettelse

Skrevet

Vet vi at det var valentin som oppsøkte aurora, dattera til psykologen? Det kommer vel ikke klart frem eller?

Arnold var morderen ja.

Vi fikk aldri vite hvem daten til beate lønn var, men kan godt hende det er helt irrelevant.

Boka slutta sånn at det MÅ komme en til. Hurra!!!

Hi.

Anonymous poster hash: 96f1b...0c9

Skrevet

Vi fikk ikke vite hva som skjedde videre med Aurora og Valentin, så det må komme en bok til! Jeg synes boken hadde mange hendelser der han "lurte" oss til å tro at noe annet skjedde enn det vi som egentlig skjedde (hvis dere skjønner... ;) ), den var kjempespennende. Gleder meg til neste :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...