MammantilNurket Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Vi skal på barselgruppe på HS. Problemet er at dette er på samme tidspunkt som en forelesning jeg heller skulle vært på. Er jeg en grusom mamma om jeg dropper barselgruppen og tar med Nurket på forelesning istedet?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Du er ikke en grusom mamma, men en grusom student. Unger på forelesning forstyrrer både foreleser og andre så mye at det burde vært forbudt. Noen steder er de tdet også. Skal du gå på forelesninger bør du skaffe deg barnevakt. Anonymous poster hash: e6c98...95a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 Kommer an på babyen. Som student er det utrolig irriterende (beklager å si det) med babyer som skriker og lager "uro" på forelesning. Sover babyen og han er stille så ville jeg heller valgt forelesning, men det er fodi jeg syntes at barseltreff var ulidelig kjedelig Anonymous poster hash: cdf03...acc
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Nei det er du ikke, forelesning kan sees på som en investering i barnets fremtid, og han er jo såpass liten enda at han selv ikke har noen glede av barseltreff. Hadde du vært veldig asosial ellers ville kanskje barselgruppe vært viktig
Gjest sug lut Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Ikke ta med unge på forelesning om du ikke er forberedt på å gå ut i det sekundet ungen blir urolig. Det suger for medstudenter og det suger for foreleser også . Å ha med barn innebærer også selvsagt å sitte bakerst ved døra og være klar til kjapp retrett.
MammantilNurket Skrevet 21. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2013 (endret) Er absolutt enig med deg. Jeg synes det er en uting m/barn på forelesninger, men dette er et engangstilfelle+har fått lov av snille foreleseren. Nå er Nurket ekstremt rolig og sover stort sett hele tiden Er litt bekymret for hva HS vil si Barselgruppen skal være på helsestasjonen - tviler på at de bytter dag. Endret 21. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Be barselgruppa om å bytte dag? Vi endret dag i min gruppe pge. det var en person som ikke kunne på det opprinnelige tidspunktet. Anonymous poster hash: 66e4a...a64
Superdolly Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Vel, da jeg gikk i barselgruppe på helsestasjonen med mitt yngste barn, var det vel ikke en eneste gang at alle kom så vidt jeg husker. Kan ikke se at det skal være noen krise, med mindre du er fullstendig utsultet sosialt sett. Og så er jeg enig med de andre i at babyer på forelesning er forstyrrende. Så ta ham med ut så fort han begynner å lage lyd, så går det nok bra.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Disse barseltreffene er vel høyst frivillege og ment som et tilbud? Vi glemte hele opplegget, vi. Med mindre treffet har et tema som du vil ha med deg (f.eks at fysioterapeut kommer), så er det vel mest en sosial greie her i hvert fall Anonymous poster hash: 630f3...a16
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Barselgrupper er som helvete på jord og jeg hadde heller dratt på 100 forelesninger enn å dra på ett barseltreff. Anonymous poster hash: 68bef...f76
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Barselgrupper er som helvete på jord og jeg hadde heller dratt på 100 forelesninger enn å dra på ett barseltreff. Anonymous poster hash: 68bef...f76 Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor synes du slike treff er helvete på jord? Hilsen en som satte stor pris på disse treffene... Anonymous poster hash: 582b4...6cf
MammantilNurket Skrevet 21. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2013 (endret) Barselgrupper er som helvete på jord og jeg hadde heller dratt på 100 forelesninger enn å dra på ett barseltreff. Anonymous poster hash: 68bef...f76 Bare av ren nysgjerrighet, hvorfor synes du slike treff er helvete på jord? Hilsen en som satte stor pris på disse treffene... Anonymous poster hash: 582b4...6cf Det lurte jeg også på. Regner med at det er helt OK - de har nok ikke "cocktail hour", men sååå ille er det vel ikke Endret 21. august 2013 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Er absolutt enig med deg. Jeg synes det er en uting m/barn på forelesninger, men dette er et engangstilfelle+har fått lov av snille foreleseren. Nå er Nurket ekstremt rolig og sover stort sett hele tiden Er litt bekymret for hva HS vil si Barselgruppen skal være på helsestasjonen - tviler på at de bytter dag. Idiotiske foreleser. Sorry, men det der gjorde noen av våre forelsere også. "Selvføøølgelig kan du ta med babyen din. Det blir sååå koselig. Det er sikker ingen som har noe i mot det". Joda det hadde vi. Utrolig forstyrrende med en unge der når man skal konsentrere seg om å lære noe. Nå er vel Nurket enda liten og ikke så bråkete, men går for all del ut ved den minste lyd. Anonymous poster hash: 4f5db...961
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Vi har barselgruppe enda hver 3 uke, ungene er snart 10 år! De siste årene har vi hatt uten unger. 6 babyer, 2 møtte ikke. Vi andre fire hadde aldri møtt hverandre,men kjemien stemte og de er nå blandt mine beste venner! :-) Anonymous poster hash: 3c318...400
MammantilNurket Skrevet 21. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 21. august 2013 Er absolutt enig med deg. Jeg synes det er en uting m/barn på forelesninger, men dette er et engangstilfelle+har fått lov av snille foreleseren. Nå er Nurket ekstremt rolig og sover stort sett hele tiden Er litt bekymret for hva HS vil si Barselgruppen skal være på helsestasjonen - tviler på at de bytter dag. Idiotiske foreleser. Sorry, men det der gjorde noen av våre forelsere også. "Selvføøølgelig kan du ta med babyen din. Det blir sååå koselig. Det er sikker ingen som har noe i mot det". Joda det hadde vi. Utrolig forstyrrende med en unge der når man skal konsentrere seg om å lære noe. Nå er vel Nurket enda liten og ikke så bråkete, men går for all del ut ved den minste lyd. Anonymous poster hash: 4f5db...961 Han er 7 uker og sover stort sett hele tiden. Kommer så klart til å gå ut om han lager lyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå