Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Synes det blir så lite variasjon i matpakken til halvannetåringen, men begrensninger fra både min og hennes side gjør det vanskelig å utvide reportoaret. Mine begrensninger: Vil ikke servere søte pålegg. Hennes begrensninger: Om hun kan ta av pålegget blir det bare spist pålegg og ikke brød. Det går omtrent utelukkende i kaviar, makrell i tomat, leverpostei og smøreost. I tillegg får hun med seg bær, yoghurt ofte smaksatt med litt hjemmelaget syltetøy og av og til et par svisker. Frukt får hun i barnehagen. Hva gir dere de små til "smøremåltid"? Gleder meg til hun blir større og jeg jan lage spennende matbokser.. Anonymous poster hash: af7de...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: af7de...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 min spiser alt, jeg sender bare ikke sjokolade pålegg. Har ikke det hjemme heller. Ellers sender jeg litt snacks ved siden av skivene (blåbær, bringebær, cherrytomater, cerealbar, rosiner, tørket frukt som mango, bananer, osv). Det han spiser aller mest av pålegg er leverpostei med rødbeter eller sylteagurk, prim, brunost, caviar og egg, makrell i tomat, og ost og skinke. Anonymous poster hash: 140f4...1ee
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Sender yoghurt og tørre kjeks av og til også Anonymous poster hash: 140f4...1ee
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #5 Skrevet 21. august 2013 Gjør vel ikke noe om de spiser pålegget først? Så lenge de blir mette? Ost og skinke er jo sunt det. I dag sendte jeg med: skive med snøfrisk, skinke og ost. Boks med fiskekakebiter og mais. Pære. Ellers liker hun også reker godt. Anonymous poster hash: 06f35...38b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 Takk for svar. Hun spiser ikke bare pålegget først, hun nekter å spise skiva etterpå Fiskekaker er en god ide Anonymous poster hash: af7de...8d9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Den ene spiser ALT den andre kun nugatti (nytter ikke med noen ting annet) Anonymous poster hash: 69ea8...9b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå