Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 http://frumamma.blogg.no/ Men jenta virker veldig oppegående og ned et overskudd uten sidestykke, så drt går vel bra det og;) Anonymous poster hash: bd510...1a0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 Å hjelpe meg. Misunner henne barneflokken, men ikke å stå i alt alene. Har ikke lest bloggen før, men ser at hun sier at mannen hverken arbeider eller bidrar noe særlig i heimen. Er han syk eller har han bare vondt i viljen? Anonymous poster hash: f7557...6b7
Edelweis Skrevet 21. august 2013 #3 Skrevet 21. august 2013 oi, jammen er hu tøff. men for en slabbedask til far.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #4 Skrevet 21. august 2013 Hvorfor får man fem unger med en slabbedask egentlig? Anonymous poster hash: 12425...321
Tired mama Skrevet 21. august 2013 #6 Skrevet 21. august 2013 http://frumamma.blogg.no/ Men jenta virker veldig oppegående og ned et overskudd uten sidestykke, så drt går vel bra det og;) Anonymous poster hash: bd510...1a0 Fy søren!! Tøff dame!! :-) Jeg har tre MED en mann som stiller mye opp, og synes fortsatt det er slitsomt... All ære til denne flotte unge mammaen!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #7 Skrevet 21. august 2013 Wow! Hun virker som en veldig moden og reflekterert mamma (kanskje ikke så rart med 5 barn). Håper alt ordner seg til det beste
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #8 Skrevet 21. august 2013 Synes det er helt forkastelig at hun klager sånn på mannen i bloggen sin jeg da. Man legger da ikke skittentøyvasken sin ut på åpen blogg så alle kan lese det, barna selv vil jo vokse til og jeg vil tro hun skriver denne bloggen litt med tanke på at barna en gang kan lese hvordan det var da de var små... Dama er tøff, ingen tvil om det, men jeg reagerte veldig på at hun kaster dritt om mannen på nettet sånn, det er da virkelig ikke nødvendig. Anonymous poster hash: cc2ca...c0b
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 21. august 2013 #9 Skrevet 21. august 2013 Jeg leste bare noen poster, men kunne ikke se at hun kaster dritt om noen. Hun forteller hva hun gjør og hva mannen gjør, og legger ikke fingrene i mellom. Men jeg synes ikke det er å kaste dritt, det er å være ærlig, og det er jaggu mange menn som hadde fortjent litt oppmerksomhet omkring den mannesyken der; nemlig det å sitte foran pcen og ikke bidra mer enn et absolutt minimum med barna og hjemmet. Det er tråder på tråder her inne om sånne slasker, der fortvilte mødre har pratet seg blå hjemme om det å hjelpe til, uten resultat. Jeg synes faktisk flere burde sette søkelys på hvor late og egoistiske mennene deres er, så hadde det kanskje ikke vært like greit å slenge beina på bordet og la kona ta kveldsstell, legging og husrydding hver eneste kveld, år ut og år inn.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #10 Skrevet 21. august 2013 Gidder ikke lese bloggen, men dette er en mann hun har fått 5(!!????) barn med? Kan ikke være så FRYKTELIG ille da.....Eller er hun rett og seltt helt BLÅST i huet..Man får ikke fem barn med en "slabbedask"; for SÅ oppdage at han er den han er, eller? Eller har han bare plutselig gjennomgått en personlighetsforandring? I såfall, unnskyld at jeg kalte henne blåst, da har hun i såfall en bekymring ang barna og genene de har fått fra far...... All ære til en som klarer fem barn alene, på en god måte. Men fem banr med en mann hun snakke rnedlaatende om..HUN har valgt og få barn med ham, HAN er 50% av barnas utseende og peronlighet..Man skal trå varsomt der altså........ Anonymous poster hash: 26634...809
mylittlecat Skrevet 21. august 2013 #11 Skrevet 21. august 2013 Synes det er helt forkastelig at hun klager sånn på mannen i bloggen sin jeg da. Man legger da ikke skittentøyvasken sin ut på åpen blogg så alle kan lese det, barna selv vil jo vokse til og jeg vil tro hun skriver denne bloggen litt med tanke på at barna en gang kan lese hvordan det var da de var små... Dama er tøff, ingen tvil om det, men jeg reagerte veldig på at hun kaster dritt om mannen på nettet sånn, det er da virkelig ikke nødvendig. Anonymous poster hash: cc2ca...c0b Ja, det er jo mye bedre å lage en himmelsk rosablogg der alt er perfekt! La oss for all del feie hverdagen og sannheten under teppet!
Serepta Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 Han klarer ikke være alene med trillingene mens hun leverer decstore i bhg engang. For han blir så stresset. Da må hun pakke med seg fem unger for å levere og hente. Jeg hadde kjølhalt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 Synes hun har veldig gode argumenter for å gå, forstår henne godt. Bedre for henne å leve alene med alle barna enn å irritere seg over en mann som ikke gjør noe? Sier seg selv. Da har mor en ekstra byrde og irritasjons moment når far ikke drar lasset. 08.08.13 er også samme dato jeg ble singel:P Her er far delaktig, men vi er bare forskjellige og følelsene har sluknet helt, så jeg forstår henne. Tøft, men riktig valg! Anonymous poster hash: 8ddb5...d5b
Poetika med K Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Nå bare skummet jeg, men må innrømme at en sv mine første tanker var at det er sørgelig at man må få FEM barn med en mann før man oppdager at han er en slabbedask. Men hun virker forøvrig oppegående, så hun klarer seg nok fint alene, eller tydeligvis bedre enn med ham. Når det er sagt er jeg vel også litt skeptisk til å legge ut om hvilken slabbedask han er på nett. Det kommer en dag da barna hennes er store nok til å forstå, og jeg synes slikt kunne vært dem imellom. (Men så er jeg også så gammel og kjip at jeg ikke skjønner dette bloggreiene i det hele tatt)
*Yuna* Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Oj, sprekt. Hun fikk jo trillinger da, så hadde vel ikke planlagt 5 barn.
Monajenten Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 (endret) Dere som kommenterer dette med fem barn, de tre siste er jo trillinger og de to største er vel ikke kjempestore heller. Kan hende det ble for mye for mannen når trillingene kom? Ingen unnskyldning såklart, men en forklaring. De er jo ikke akkurat gamle, foreldrene heller. Endret 21. august 2013 av Monajenten
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Unødvendig å gå fra hverandre når man har fem så små barn. Anonymous poster hash: 12425...321
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 Unødvendig å gå fra hverandre når man har fem så små barn. Anonymous poster hash: 12425...321 Hvorfor skal hun bli værende med en mann som ikke er med og drar lasset sammen med henne? Anonymous poster hash: e80ef...790
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Men hvorfor kobber han ikke? Anonymous poster hash: f7557...6b7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #20 Skrevet 21. august 2013 Men hvorfor kobber han ikke? Anonymous poster hash: f7557...6b7 Han er syk. Hun vil ikke skrive om det på bloggen. Anonymous poster hash: 269f6...bc1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2013 #21 Skrevet 21. august 2013 Unødvendig å gå fra hverandre når man har fem så små barn. Anonymous poster hash: 12425...321 Hvorfor skal hun bli værende med en mann som ikke er med og drar lasset sammen med henne? Anonymous poster hash: e80ef...790 Vi hører bare en side på bloggen, husk på det da. Man kan ikke ha jobbet med forholdet om man går fra hverandre når man har fem så små barn. Anonymous poster hash: 12425...321
kaklemor Skrevet 21. august 2013 #22 Skrevet 21. august 2013 Hun virket jo veldig bestemt på at dette skulle gå bra :-) All ære til henne! Jeg endte forholdet til min eks for samme grunner, og er alene med to små. Syns hun er flink
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå