Gå til innhold

Blir dere såret over frekke brukere her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg svarte i en tråd på 2. trimester forumet akkurat og fikk noen svar fra en bruker som rett og gjorde at jeg ble litt satt ut.

Jeg svarte ut ifra hva jeg tenkte om saken (barbering av underlivet) og denne dama tok helt av og var så stygg og frekk at jeg fikk litt bakoversveis! Makan har jeg aldri opplevd før, og jeg fatter ikke hvorfor hun var så stygg!

Ser riktignok i de andre innleggene hun skriver at hun skriver mye stygt/motbydelig, men å slenge så mye dritt og frastøtende trodde jeg de aller fleste var for gode til!

Hender det at dere blir litt lei dere/sjokka over oppførselen til folk her inne?

Jeg blir ikke lei meg akkurat, bare satt ut.....vanskelig å forklare.

Anonymous poster hash: 27d13...ade
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokka ja, men aldri såra. Er tross alt fremmende folk som skriver her og vet i tillegg at mange er tøffe fordi de kan gjemme seg bak anonym knappen.

Så vil anbefalle deg å stålsette deg. Ikke ta deg nær av frekke og motbydelige folk. Har erfart at det er mange fler hyggelige vs frekke her :-)

Skrevet

Ja, det hender rett som det er. Ikke bare når noen svarer meg stygt, men også noen ganger når andre får veldig stygge svar kan jeg bli veldig lei meg. Eller uttalelser om at de som gjør eller føler slik og sånn ikke er gode nok mødre, der det som blir nevnt er noe jeg selv gjør.

Jeg vet jeg burde la være å bry meg om hva fremmede skriver på et forum, men jeg klarer det ikke. Ergo burde jeg slutte å være her inne, fordi jeg ikke har godt av det, men jeg klarer ikke det heller.

Anonymous poster hash: f3309...d40
Skrevet

Jeg tenker ofte at det er et lite knippe med gærninger her. Og det er bare moro

Skrevet

Jeg gjorde det i begynnelsen, for var ikke vant til det, men nå preller det av. Du kan jo få dritt uansett hva du skriver, så det har ikke noe å si..

Anonymous poster hash: 9db9e...6a8
Skrevet

Niks. Er for gammel og hardhudet til at jeg tar meg nær av at noen slenger med leppa. 

Anonymous poster hash: 9b81e...b91
Skrevet

Jeg blir mest forundra over at folk jeg ! Så provoserer det meg litt når de gjemmer seg bak anonymiteten sin ! Falske folk. Søte og snille med nick og ufordragelige uten !

Såret.. Tja litt kanskje men mest paff egentlig :)

Skrevet

En gang har jeg faktisk blitt litt såret. Jeg delte noe som var veldig sårt og personlig for meg som anonym en gang, og fikk så nedlatende, dømmende og stygt svar av en annen anonym at jeg faktisk tenkte på det lenge etterpå (og husker det tydeligvis enda). Utrolig teit av meg da, siden jeg vet hvordan folk kan være her inne og syns dette forumet er underholdende nettopp pga. den litt frekke tonen. I tillegg burde jeg vel ikke delt noe personlig om jeg ikke tålte krasse svar. 

Skrevet

Jeg kan finne på å ta meg nær av det. Det mest sårende var vel et utsagn om at jeg var en egoist og at jeg aldri burde ha fått barn fordi jeg bare tenkte på meg selv. Det var en fullstendig feiltolking av noe jeg skrev og tatt fullstendig ut av kontekst. Likevel ble jeg såret over at noen tenkte sånn om meg, trass i at de ikke vet hvem jeg er, og trass i at de tok fullstendig feil i anklagene sine.

Ja, det er fremmede, men det er tross alt mennesker som sitter og skriver de sårende ordene. Og ord kan såre like mye om de er i skriftlig form som om de er i verbal form. Så ja, nettvett går begge veier, og ord kan såre like mye om de er skrevet eller sagt, av en fremmed eller en bekjent. Og på nettet ligger alt lagret, tilgjengelig for alle. 

Så det er meg, jeg engasjerer meg følelsesmessig i det meste som skrives her inne, enten det angår meg selv eller andre. Og kan godt bli såret både på mine egne og andres vegne. 

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Leste over innlegget nå, og det der er jo bare.... sprøtt! For ikke å snakke om ekkelt, skikkelig nasty dame! 

Noen tåler ikke å få svar, men den Hønemor virker mildt sagt litt ustabil!

Skrevet

Jeg ble faktisk såret de første årene jeg var her. Om noen var litt krasse i svarene til meg, følte jeg skikkelig på det.

Men etter 8 år er jeg faktisk blitt immun. Tror det er svært lite her inne jeg blir sjokkert over også... Har lissom sett alt.

Skrevet

Synes det er mange ufine anonyme på 2trimester.. 

Anonymous poster hash: 589b2...b09
Skrevet

Hønemora ja... Hun er ikke helt god. Overse henne HI, må jo være noe virkelig galt med henne som gjør at hun kan hisse seg opp over et helt fair innlegg?

Anonymous poster hash: be6d0...a5f

Skrevet

Jeg tenker ofte at det er et lite knippe med gærninger her. Og det er bare moro

Ja, du var ihvertfall den største nutcase'n her i går kveld.......

Anonymous poster hash: bacd9...229

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Nei, faktisk ikke.

Har nok fått hakeslepp noen ganger, men stort sett syns jeg det er underholdende å fyre opp under de med ufine kommentarer (som er rettet mot meg som person, IKKE andre personer)

Men at jeg takler det, betyr ikke at det er greit at folk oppfører seg så ufint. Vi er mange forskjellige mennesker her inne, med forskjellig bakgrunn og erfaringer, og når man kan få ufine kommentarer på å poste et lite hjertesukk over savnet av et dødt barn blir jeg litt bekymret, for om en sånn kommentar treffer feil kan det få uante konsekvenser.

Det er greit at det kan være underholdende og kjekt å krangle, men  man skal vise respekt for at vi er forskjellige. Det er det mange som ikke tenker så mye over, tror jeg.

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Leste over innlegget nå, og det der er jo bare.... sprøtt! For ikke å snakke om ekkelt, skikkelig nasty dame!

Hvilket innlegg da????

Skrevet

Av og til kan eg ta meg litt nær av enkelte ting, spørs på dagsforma. For det meste ristar eg på hovudet og styrar vidare med mitt..

Skrevet

Ikke direkte nei, men jeg blir lei meg på barna deres sine vegne.

Anonymous poster hash: aa7bc...282
Skrevet

Ble såra da jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli meldt til barnevernet for jeg drev med seksuelle overgrep mot barnet mitt siden jeg gjorde som barnelegen sa og hjalp babyen å få bæsja ved å bruke tuppen på en q-tip. Utenom den gangen har jeg aldri brydd meg om kommentarer 

Skrevet

Synes det er mange ufine anonyme på 2trimester.. 

Anonymous poster hash: 589b2...b09

Men nå var det jo ikke den anonyme som var ufin der. Det var jo hønemor som klikka

Anonymous poster hash: 75c74...a77

Skrevet

Hvilket innlegg da????

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144073558-s%C3%A5-var-det-denne-barberinga-da/

Anonymous poster hash: 12953...b8e

Skrevet

Jeg innrømmer at jeg fler ganger har blitt veldig lei meg av svar jeg har fått her inne. Det er en av grunnene til at jeg ikke skriver innlegg her inne lenger- Jeg svarer bare i tråder der jeg antar at ingen kan finne noe å sette fingeren på ift svaret jeg gir.

Anonymous poster hash: e6f0c...a27
Skrevet (endret)

Har vært her i mange år og opplevd "møje løye". Så, nei det gjør jeg ikke. Tar sjelden folk alvorlig her inne, kan jo være hvem som helst som sitter bak tastaturet. Dette er billig og til tider god underholdning.

Endret av Violeta Violeta
Skrevet

Jeg spiser frekke brukere til frokost. :P

Nei jeg blir ikke såret av noen som er frekke her inne. Jeg er så trygg på meg selv og den jeg er, at jeg bare koser meg skikkelig med litt underholdning. :)

Skrevet

har blitt utrolig sjokkert av noen av svarene på innlegg her inne. Gidder som oftest ikke å la meg provosere, men har blitt såret av noe her inne

Enkelte folk klarer ikke å være hyggelige. Synes egentlig det er helt forkastelig at voksen folk kan oppføre seg på den måten enkelte er på her inne

Anonymous poster hash: c48f9...704

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...