Gå til innhold

Dette kjøpte jeg på Barnas Hus i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

2 stk reflex parkdresser

1 regndress reflex

1 regntøy reflex

1 par viking støvler 

5 par strømper

1 bluse

Pris: 950 kr.

Synes det var et kupp. Kjekt med 70% og 50% salg.

Tips:)

Anonymous poster hash: 76504...310
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så billig da, må ta meg en tur:)

Skrevet

Det var billig :)

Jeg kjøpte 4 sett med ulltøy (longs og genser) 2 ullstrømpebukser og 2 par cherrox støvler til 1000 kr i dag på Obs :)

Skrevet

Det var billig :)

Jeg kjøpte 4 sett med ulltøy (longs og genser) 2 ullstrømpebukser og 2 par cherrox støvler til 1000 kr i dag på Obs :)

Bra salg det også da:) Hvor mye koster cherrox på obs nå?:) Hvilken type?

Kanskje jeg drar dit i morgen da.. hehe.

HI

Skrevet

Mener at Cherrox'ene koster 199 kr, Viking. Dock Boots koster også 199 kr, (249 kr med mønster)

Skrevet

Mener at Cherrox'ene koster 199 kr, Viking. Dock Boots koster også 199 kr, (249 kr med mønster)

Det stemmer :) Og 159 for ullsett fra Janus :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Elsker salg!!! ;) hehe

Her har jeg fått unna storhandel de siste 3 ukene:

(alt i alt til 2 barn)

16 gensere

16 bukser

2 par høst sko

2 regnsett

6 sett ulltøy

2 par gummistøvler

2 høstjakker

2 vindtette/vanntette jakker

2 tynne og 2 tykke ull luer

2 regnhatter

2 par regnvotter

2 bomull luer

1 parkdress

og glemte nesten:

2 sett fleece(???) sett

2 "halser"

alt i alt 5700 ,-

Lett opp salg rundt om kring, og handlet etter pris og avstand.. Samboeren rister på hodet over prosjektet, men jeg synes da det virkelig var verdt det jeg!

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Vanlig Cherrox da altså? Vil ikke ha Dock..elendig de jeg kjøpte i fjor, men liker Cherrox.

HI

Skrevet

Elsker salg!!! ;) hehe

Her har jeg fått unna storhandel de siste 3 ukene:

(alt i alt til 2 barn)

16 gensere

16 bukser

2 par høst sko

2 regnsett

6 sett ulltøy

2 par gummistøvler

2 høstjakker

2 vindtette/vanntette jakker

2 tynne og 2 tykke ull luer

2 regnhatter

2 par regnvotter

2 bomull luer

1 parkdress

og glemte nesten:

2 sett fleece(???) sett

2 "halser"

alt i alt 5700 ,-

Lett opp salg rundt om kring, og handlet etter pris og avstand.. Samboeren rister på hodet over prosjektet, men jeg synes da det virkelig var verdt det jeg!

Så gøy!! Kribler i magen når jeg leser slikt hahaha..jeg er rar, men elsker også salg!! Og elsker å handle til barna mine. 

HI

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Samboeren kaller meg snål, for jeg leter både på nett, i butikker og i reklamen etter salg, jeg er også frekk nok til å spørre i butikker om det er noe salg snart (denne gangen viste jeg om når "barnehage pakken" til H&M kom,  3 uker før pakken kom ut i butikkene) Jeg bruker litt tid på det, men det er så verdt det når økonomien er stram :-p Så da får jeg bare være snål i hans øyne, takket være galskapen min, så hadde vi økonomi nok til å ta med ungene på tivoli i helga ;)

Skrevet

Samboeren kaller meg snål, for jeg leter både på nett, i butikker og i reklamen etter salg, jeg er også frekk nok til å spørre i butikker om det er noe salg snart (denne gangen viste jeg om når "barnehage pakken" til H&M kom,  3 uker før pakken kom ut i butikkene) Jeg bruker litt tid på det, men det er så verdt det når økonomien er stram :-p Så da får jeg bare være snål i hans øyne, takket være galskapen min, så hadde vi økonomi nok til å ta med ungene på tivoli i helga ;)

Vi har grei økonomi, men liker allikevel å handle på salg. Hvem vil ikke ha mye for pengene! Hva er barnehage pakken for H&M?

Nå har jeg nettopp handlet yttertøy da, men greit å vite:P

HI

Skrevet

Vi har grei økonomi, men liker allikevel å handle på salg. Hvem vil ikke ha mye for pengene! Hva er barnehage pakken for H&M?

Nå har jeg nettopp handlet yttertøy da, men greit å vite:P

HI

Den består av regntøy og ulltøy, en pakke koster 799,- er man medlem så får man 25% på toppen av dette! Akurat handlet den pakken selv.. I tillegg til de 25% for medlemmer, så sanker man også bruker poeng, som gir penger å handle for/rabatter senere ;)

Anonymous poster hash: 947ef...8f8

Skrevet

En venninne av meg sa en gang at hvis man ikke fant meg i butikken så var det jeg garantert i salgshjørnet. Elsker salg og får et skikkelig kick av å gjøre kupp:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...