Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #26 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Cluet med å skrøne er å gi seg mens historien fortsatt er troverdig Anonymous poster hash: b9eca...206
ms.Pond Skrevet 20. august 2013 #27 Skrevet 20. august 2013 Haha! Her går det i dundrende musikk både hos meg og pappaen så lenge junior ikke sitter i bilen. Hva andre måtte mene om det gir jeg en god dag i. Sjanger avhenger av humøret, men jaggu meg, det blir litt volum. Hjemme alene i kveld, og jaggu meg er det ikke høy musikk på anlegget Musikk spiller på sjelens strenger, og åpner sansene. Det er sunt! Prøv det selv
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #28 Skrevet 20. august 2013 nei her er dere ikke mye særiøse.. jeg vurderer faktisk å klage eller anmelde henne til politiet. dette ville jeg og gjort om dere kjørte i mine gater.. helt uhørt etter min mening. Anonymous poster hash: 8688b...ec9
soleia Skrevet 20. august 2013 #29 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 :D Skjemmer ho vekk ungen med å ta ho med på turar på fjellet og vatnet i staden for å henge med dykk andre?? Nei, denslags høyrer ingen stad heime, og slike menneske bør iallefall ikkje få kose seg med høg musikk i tillegg!! - Det var jo ein litt artig og søt vri på trolletråd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #30 Skrevet 20. august 2013 dere sku hørt henne her om dagen. jeg ringte til hu å ba hu på middag. jeg sa hu måtte ta med egne poteter og drikke til seg og barnet. uten å bli sur, sa hun bare takk for invitasjonen. men hun hadde vistnok heller lyst til og ut å fiske den ettermiddagen med barnet da det er så mye god fisk i elvene nå. jeg fatter ikke at aldri er det noe som pirker henne på nesa.. hvis jeg melder klage på hun vil hun nok bli like sær som oss andre å passe bedre inn.. og slutte med det ille jæ.....a bråket fra bilen sin.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #31 Skrevet 20. august 2013 Du trenger ikke dra den noe lenger nå. Vi vet jo at du tuller, så om du fortsetter å fleipe nå så blir det bare teit Anonymous poster hash: b9eca...206
Mrs. Kaizer Skrevet 20. august 2013 #32 Skrevet 20. august 2013 Oi,oi du skulle hørt meg når jeg kjører alene og har en Kaizers plate i anlegget.. :-)
frk Nilsen Skrevet 20. august 2013 #33 Skrevet 20. august 2013 Oi,oi du skulle hørt meg når jeg kjører alene og har en Kaizers plate i anlegget.. :-) Du Kaizer-fan, hvem hadde trodd det
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #34 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Sikkert mange som tar deg seriøst, HI. Spesielt da du konsekvent har liten forbokstav etter punktum, og legger inn skrivefeil på de aller fleste ordene. Det var gøy i begynnelsen, nå er det bare teit. Anonymous poster hash: 24e1e...0cf
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #35 Skrevet 20. august 2013 Jeg er 37 og hører på musikk i bilen. Anonymous poster hash: fd49c...c09
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #36 Skrevet 20. august 2013 Hvis du har bundet fast unga dine i halen så er det på tide å finne senga, trollemor! Anonymous poster hash: bf571...e36
Gjest Gullguttene Skrevet 20. august 2013 #37 Skrevet 20. august 2013 Jeg spiller noen ganger så høyt at hjertet mitt hopper over noen slag når jeg starter opp bilen neste gang jeg skal ut å kjøre.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #38 Skrevet 20. august 2013 At hva???? ha ha ha.....takk for en god latter en sen tirsdag kveld:P Ps: Jeg er 29 år, 2 barn og skrur gjerne opp musikken i bilen når jeg "råner" alene som du kaller det hehehe Anonymous poster hash: 62a86...b0f
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. august 2013 #39 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Prøver du å fortelle meg at hun prioriterer barnet sitt foran deg? Nyter musikalske toner?! Og attpåtil at hun tar h*n med på tur?!?!???? Åh du hellige kirkespir! Barnevern! Politi! Helsesøster! BUP! PPT! Kommunen! Heimevernet! Statsministeren og Kong Harald! Ring dem alle! Damen fortjener å bli dratt over Dovre med traktor!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2013 #40 Skrevet 20. august 2013 Neiggu, hører hun på musikk? OG drar på fjellturer? Nå står ikke verden til påske. - Menneh, sier som hun over her; kunsten med å trolle er å gi seg på topp.
Ugl@ ruger... Skrevet 20. august 2013 #41 Skrevet 20. august 2013 Jaha, jeg er gift, har tre barn, er 34 år og pleier også guffe opp musikken når jeg ikke har barna i bilen. Merkelig? Hmmmmmm.....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #42 Skrevet 20. august 2013 Jeg er 41 år og skrur opp lyden på FULL styrke med.......hold deg fast, HI........Justin Bieber Sikkert ikke normalt, men hvorfor trenger det være normalt?? Anonymous poster hash: 37975...47b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #43 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Du er syk i hodet ditt hi... Dette har ikke du noen ting med, og kalle ungen hennes for en bortskjemt drittunge viser bare hvor i livet du står.! Skaff deg hjelp av en psykolog eller en innleggelse på psykriatisk klinikk. Det kan hjelpe deg. Hva andre gjør i sine biler evt sine hjem har du ingen verdens ting med og gjøre så lenge det ikke går utover ungen. Og når det kommer til frluftsliv så har barna alltid godt av og komme ut i marka og på vannet i frisk og rein luft. Regner nesten med at du gror inne i leiligheten din eller på nærmeste lekeplass med barnet ditt, slik du framstiller denne personen. Voks opp fra barndommen nå. Anonymous poster hash: 560c7...b3a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #44 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Du er syk i hodet ditt hi...Dette har ikke du noen ting med, og kalle ungen hennes for en bortskjemt drittunge viser bare hvor i livet du står.! Skaff deg hjelp av en psykolog eller en innleggelse på psykriatisk klinikk. Det kan hjelpe deg. Hva andre gjør i sine biler evt sine hjem har du ingen verdens ting med og gjøre så lenge det ikke går utover ungen. Og når det kommer til frluftsliv så har barna alltid godt av og komme ut i marka og på vannet i frisk og rein luft. Regner nesten med at du gror inne i leiligheten din eller på nærmeste lekeplass med barnet ditt, slik du framstiller denne personen. Voks opp fra barndommen nå. Anonymous poster hash: 560c7...b3a Kjære deg, dette er en tulletråd. Ikke hiss deg sånn opp. Anonymous poster hash: 99a48...ed4
Ladybird2014 Skrevet 20. august 2013 #45 Skrevet 20. august 2013 Jeg er 28 og liker høy musikk i bilen. Har ikke så høy musikk på når barnet sitter på. Unnskyld, dette må være krenkende for deg Hi;-) Jeg er 28, for en skam!
Ladybird2014 Skrevet 20. august 2013 #46 Skrevet 20. august 2013 Forøvrig liker jeg den vrien du har laget på bruk og/å.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå