Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 hun er alene. har stor å fin leilighet og går på vidregående. 24 år og har en unge siste året i barnehagen. så fort ungen ikke sitter i bilen vrenger hun på med lyd i bilen. tydeligvis anlegg i bilen. hun råner aldri å er aldri sjåfør i helgene.. men passer det seg egentlig at hun er som en ungdom når hin kjører alene? Anonymous poster hash: 8688b...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 La hun gjøre som hun vil. Er dette noe å henge seg opp i?? Anonymous poster hash: 7698a...d9f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Haha, hvorfor skulle ikke det passe seg? Haha, enda verre, jeg er gift, har 2 barn, hakket eldre og har anlegg i bilen.. Jeg liker musikk, og musikk er best når det er høyt med bass. Hoho. Anonymous poster hash: 2db97...62e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 hun er alene. har stor å fin leilighet og går på vidregående. 24 år og har en unge siste året i barnehagen. så fort ungen ikke sitter i bilen vrenger hun på med lyd i bilen. tydeligvis anlegg i bilen. hun råner aldri å er aldri sjåfør i helgene.. men passer det seg egentlig at hun er som en ungdom når hin kjører alene? Anonymous poster hash: 8688b...ec9 For et merkelig innlegg! Anonymous poster hash: 16e85...4c5
Vogndilla Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg liker også å høre på høy musikk i bilen eller når jeg jogger. Det har vel ingen andre noe med??
Poetika med K Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 ANMELD henne til barnevernet. Når man har fått barn er det eneste riktige å kvitte seg med alle former for musikk i bilen, og bytte ut eventuelt anlegg med en radio som kun tar inn P1 og Nitimen
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Jeg dundrer også på med lyd når jeg kjører aleine.. og synger av full hals i tillegg. . Og jeg er 32
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Haha Det var dagens!!! Hvis DET ikke er "lov" da sliter jeg som kjører bil med styling, litt senka OG har anlegg i bilen som toppen av kransekaka! Mulig jeg burde klage til forhandler? Siden bilen kommer slik original Anonymous poster hash: 60dc1...efa
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Denne var litt søt da. Prøve å provosere så fint.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 ANMELD henne til barnevernet. Når man har fått barn er det eneste riktige å kvitte seg med alle former for musikk i bilen, og bytte ut eventuelt anlegg med en radio som kun tar inn P1 og Nitimen P1?? Den må du lenger på landet med. Har du fått barn er det kun P2, eller NRK klassisk som gjelder... Huh, skulle tatt seg ut med Nitimen for små uskyldige ører altså...
Tired mama Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Jeg har tre barn og er 35 år. Når jeg er alene skrur jeg også anlegget på full guffe. Helst skikkelig dunk-dunk musikk! Visste ikke at det var aldersgrense på det??
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 virkelig?!!! slikt kan da ikke vere normalt vel.. flere jeg har snakket med reagerer på at hun "leker seg" med musikken. greit nokk at ungen ikke legger merke til det. men vi voksne gjør det... hi Anonymous poster hash: 8688b...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Jeg er også alene med barn, er litt mer enn 24 år . Har hus, bil og anlegg i bilen, som når uante høyder når jeg kjører alene.. , ser ikke helt problemet Anonymous poster hash: 27a2f...f79
Syngensang Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 Hoho, no ler eg, må vel få høyre på musikk i sin eigen bil vel;-) Det er jammen mangt ein skal henge seg opp i her i verden. Og kvifor snakkar du med andre om at ho høyrer musikk i bilen?
Poetika med K Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg går jo ut fra at dette er et tulleinnlegg, men hvordan det skulle gjøre henne uskikket til å være mor er jeg litt spent på hvordan du har kommet frem til. Så lenge hun skåner sitt barns ører så er det vel ett fett om hun når hun er alene spiller så høyt at ørevoksen spruter ut av nesa på henne. Endret 20. august 2013 av Poetika med K
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #21 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #22 Skrevet 20. august 2013 Heeelt normalt! Hører på dunk-dunk musikk (typ "Trumpsta-Djuuro Remix) Anonymous poster hash: 7698a...d9f
mamma_bergen Skrevet 20. august 2013 #23 Skrevet 20. august 2013 Særlig Men da skulle du sett bilen min,og ikke minst hørt meg Og jeg er eldre enn det
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #24 Skrevet 20. august 2013 vi må jo ha noe å snakke om her jeg bor også. hun er en kandidat på flere pungt. kan heller virkelig ikke tro at hin orker å vere alene. alle single og flere opptatte men prøver ofte å få henne med hjem, men hun sier alltid nei. helt aseksuell og oppslukt i ungen sin.. gjør alt for den bortsjemte drittungen. missforstå meg rett. det er den snilleste å søteste ungen i barnehagen. men hun tar ungen med på turer på fjellet å på vannet uansett årstid. friluftsmenneske.. hun er aldri med oss annet enn når vi møtes på pubben.. det er den merkeligeste "jenta" her.. å vi syntes hun ikke bør få "kose seg" med musikken.. Anonymous poster hash: 8688b...ec9 Og der gikk du fra gal til psyko.... (evt trollll) Anonymous poster hash: 2db97...62e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #25 Skrevet 20. august 2013 Her vrenger jeg opp musikken og gauler av full hals, spesielt om ungene er med. Det er de som ber meg skru opp volumet Her går det i alt fra disco, tekno og listepop til prima vera og zotpiratene. Eller vi øver til konsertene våre, både jeg og ungene synger i kor MEN skal sies at det ikke er mye til bass i anlegget mitt Anonymous poster hash: b9eca...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå