Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Legen min fylte ut søknad forrige gang jeg var der, men må jeg også fylle ut en? Er det en egenerklering? Anonymous poster hash: 9cbb9...5a5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Ja om det er første gang du søker eller lenge siden så JA må du søke selv også, med mindre legen fylte inn alt og du svaret....... Anonymous poster hash: e1b50...ca8
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Ja, det må du og den må sendes inn før maxdato for sykepengene dine! Anonymous poster hash: e5f8e...cae
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Ja om det er første gang du søker eller lenge siden så JA må du søke selv også, med mindre legen fylte inn alt og du svaret....... Anonymous poster hash: e1b50...ca8 Aner ikke hva legen svarte, han spurte meg en del spørsmål og tappet i vei... Må se om jeg får sett på den søknaden i morgen for å se om det ringer noen bjeller.. Dette er første gang jeg søker og har en saksbehandler på nav som egentlig bare gleder seg til neste helg... Takk for svar.. Anonymous poster hash: 9cbb9...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå