Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Første ungen så vet ikke noe om hvilke dresser som er gode, noen som kan anbefale et merke for meg? Anonymous poster hash: dadd7...b3d
rasekatten Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Reima er vi veldig fornøyde med, både vår/høst og vinter men smak og behag
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Vil annbefale en dress som er lett å bevege seg i! Det er ekstremt viktig ettersom ettåringene ikke beveger seg så godt, er så veldig sterk og har balanse og motorikk på plass. Troll, Name it, Reima. Anonymous poster hash: 2ba98...759
soleia Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Synes babydressane til Reima er gode, fordi dei er mjuke og bevegelege. Svigermor med lang fartstid i barnehage skrytte veldig av den dresse då mine var små.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Takk! Da ser det ut til at det blir Reima hi Anonymous poster hash: dadd7...b3d
3 er nok! Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg foretrekker også reima, men er også fornøyd med ticket2heaven. Reflex er ikke gode, og Friends (fra coop) er ubrukelige.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Jeg ville valgt ticket to heaven, vi hadde det til vår minste i vinter som var og det er den beste dressen jeg har vært borti!! Må si at den vi hadde var en skalldress, vanntett, vindtett, lett og bevegelig, vi brukte heller flere lag med ull under og småttet var aldri kald (bor på østlandet) hadde en nameit også og den var noe dritt! Stiv og tung, umulig å leke i, stiv kant rundt halsen som gnagde opp i haken. I år har vi to, en ticket og en hummel, samme kvalitet på begge (i hvertfall av det som står av info på lappene med vannsøyle osv.) så blir spennende å se. Reima har jeg bare erfaring med vår/høstdresser og de og knallgode. så angrer litt på at jeg ikke prøver vinterdressen i år, men det får vi ta neste år. Anonymous poster hash: 6b273...1ec
Lykke X 4 Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Reima, fordi de er myke og føyelige. Og tåler mye vann.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 I fjor vinter hadde vi en reima tec, og en fra name it. Fornøyd med begge to, men reima er litt lettere å bevege seg i. I vår har han hatt en reima tec, og en fra ludo, veldig fornøyd med begge, kommer definitivt til å kjøpe ludo igjen, like solid, og er like vanntett som reima. (dersom den blir vasket riktig, og imprignert såklart). Til vinteren igjen har vi en Reima, og en fra Hust og Claire. Anonymous poster hash: db481...8ea
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Hvor selger de reima? Anonymous poster hash: 53e86...19c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå