Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Er det 2 1/2 dager i uken? Og 2 dager en uke og 3 dager neste?? Anonymous poster hash: e3ff8...490
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 det blir jo det samme. Da jeg var sykemeldt 50% de siste ukene av graviditeten tok jeg annehver uke 2 og 3 dager. kommer jo også an på hva som passer best for arb.giver. En annen mulighet er jo å jobbe halve dager hver dag. Anonymous poster hash: 89bb2...9f2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Det spørs på hva du avtaler med arbeidsgiver. Det går også an å arbeide litt hver dag eller fordele det på 4 dager i uken om det er mulig for arbeidsgiver og best for din helse. Anonymous poster hash: 8d03a...6af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå