Gå til innhold

Dette må vel bli kåret til månedens innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen begynte bra. Litt trøtt men ellers i fin form. Så kom magesmertene etter lunsj. Jeg begynte etterhvert få hodepine og muskelsmerter.

Så, plutselig, kom den. Kvalmen. Jeg ble liggende rett ut og omgangssyken var et faktum. Nå tre timer senere har jeg det helt jævelig.

Min historie. Kort fortalt.

Anonymous poster hash: 253e0...587

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dette er slutten for deg: Lykke til med plankedressen !

Anonymous poster hash: 8208e...ba8
Skrevet

Da dør du i alle fall med innovermage?

Skrevet

Nei, dør nok med utovermage. Det ser ut som jeg har svelget en badeball. Fyfader jeg lider.

Skrevet

Nei, dør nok med utovermage. Det ser ut som jeg har svelget en badeball. Fyfader jeg lider.

Det er jo den ulitmate pine da, når man har tom mage som ser ut som badepall. All symp til deg, og jeg tenner et duftlys, og det bør nok du også når badeballen skal normaliseres.

Skrevet

*Skrattskratt*

Jaja, bedre deg enn meg!

Innlegget er rapportert;)

Anonymous poster hash: 19203...363

Skrevet

Takk doppler. Kan dere ikke starte en facebookgruppe og? Synes jeg fortjener det nå etter å ha spydd døgnet rundt i fem mnd i svangerskapet og nå helvetessyken. Jeg har ingen dyftlys men setter fyr på en avis i steden.

Skrevet

Hvorfor blir jeg anonym når jeg ikke krysser av på anonymknappen? Hilsen hi aka tante grusom....

Skrevet

Takk doppler. Kan dere ikke starte en facebookgruppe og? Synes jeg fortjener det nå etter å ha spydd døgnet rundt i fem mnd i svangerskapet og nå helvetessyken. Jeg har ingen dyftlys men setter fyr på en avis i steden.

Synes faktisk du fortjener en facbookgruppe. Bilder på instagram tror jeg vi dropper.. men vi kan tweete litt da.. Ingen fortjener å kaste opp. Det er så vondt. 

Skrevet

Du kan jo flyte om du har svelget en badeball! 

Anonymous poster hash: 63b85...d4a
Skrevet

Takk doppler. Kan dere ikke starte en facebookgruppe og? Synes jeg fortjener det nå etter å ha spydd døgnet rundt i fem mnd i svangerskapet og nå helvetessyken. Jeg har ingen dyftlys men setter fyr på en avis i steden.Anonymous poster hash: 253e0...587

Synes faktisk du fortjener en facbookgruppe. Bilder på instagram tror jeg vi dropper.. men vi kan tweete litt da.. Ingen fortjener å kaste opp. Det er så vondt.

For alles beste er jeg enig i at bilder ikke egner seg i denne saken. Kanskje noen kan lage armbånd eller noe å selge til inntekt for tort å svie? Slike minne-armbånd? Eller en liten skulptur?

Skrevet

Du kan jo flyte om du har svelget en badeball!  Anonymous poster hash: 63b85...d4a

Tror ikke denne badeballen flyter. Muligens er den eksplosiv.

Skrevet

Takk doppler. Kan dere ikke starte en facebookgruppe og? Synes jeg fortjener det nå etter å ha spydd døgnet rundt i fem mnd i svangerskapet og nå helvetessyken. Jeg har ingen dyftlys men setter fyr på en avis i steden.Anonymous poster hash: 253e0...587

For alles beste er jeg enig i at bilder ikke egner seg i denne saken. Kanskje noen kan lage armbånd eller noe å selge til inntekt for tort å svie? Slike minne-armbånd? Eller en liten skulptur?

Og hvordan tenker du deg at en sånn skulptur ser ut? ingen av mine visuelle bilder selger bra tror jeg..

Skrevet

Haha! Tja, en gråtende engel eller noe?

For alles beste er jeg enig i at bilder ikke egner seg i denne saken. Kanskje noen kan lage armbånd eller noe å selge til inntekt for tort å svie? Slike minne-armbånd? Eller en liten skulptur?Anonymous poster hash: 253e0...587

Og hvordan tenker du deg at en sånn skulptur ser ut? ingen av mine visuelle bilder selger bra tror jeg..
Skrevet

Haha! Tja, en gråtende engel eller noe?

For alles beste er jeg enig i at bilder ikke egner seg i denne saken. Kanskje noen kan lage armbånd eller noe å selge til inntekt for tort å svie? Slike minne-armbånd? Eller en liten skulptur?Anonymous poster hash: 253e0...587

Herregud dib er fucked idag. Jaja du ser kanskje hvor jeg skrev?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...