Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Tenkte meg ut en tur og sjekke litt om noen dager og lurer på om noen har funnet noe sopp i Østlandsområdet? Skulle visst ikke være noe særlig soppår i år.. Anonymous poster hash: daed8...505
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Den har kommet og gått. Fant en god del midt i juli, men veldig lite nå i det siste. (Fortsatt verdt å sjekke, selvsagt.)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Den har kommet og gått. Fant en god del midt i juli, men veldig lite nå i det siste. (Fortsatt verdt å sjekke, selvsagt.) Okei, men har du sett noe annen spiselig sopp? Anonymous poster hash: daed8...505
Gjest sug lut Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Den har kommet og gått. Fant en god del midt i juli, men veldig lite nå i det siste. (Fortsatt verdt å sjekke, selvsagt.) Okei, men har du sett noe annen spiselig sopp? Anonymous poster hash: daed8...505 Vet du, i mine vanlige skoger er det utrolig lite sopp nå i det hele tatt, skikkelig stusselig. En ensom steinsopp og fåresopp er vel det jeg kommer på.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Må si meg enig med Sug Lut - dårlig soppår i år. Har funnet kantarell siden slutten av juni, men mindre enn vanlig. Finner fremdeles en og annen, og noen steinsopp. Tror ikke soppen har likt den tørre sommeren. Anonymous poster hash: 53b49...79e
smurfis Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Jeg håper fortsatt på at de kommer til å dukke opp snart, med tanke på alt regnet som har vært de siste dagene (ukene?) og solen som skinner nå Håper!!
Gjest Siklerotte Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Har en venninne som var på sopptur i helgen, og de hadde funnet, men ikke mer enn at det bare holdt til et måltid.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Mamma fant masse på søndag. Hun var overrasket over hvor mye hun fant, for hun skulle bare se ett sted når hun var på vei hjem. Hun mptte gå til bilen for å finne noe å plukke i. Over en bærepose på ett bitte lite sted. Men hun har funnet lite sopp på de vanlige plassene hun pleierr å plukke. Anonymous poster hash: 93f02...1f7
Gjest sug lut Skrevet 22. august 2013 #9 Skrevet 22. august 2013 Nå tar jeg tilbake alt jeg har sagt i denne tråden, for i dag traff jeg på the motherlode - tidenes største kantarellfunn på ett sted, her skal det fråtses!
Himmel og hav Skrevet 22. august 2013 #10 Skrevet 22. august 2013 Jeg fant masse kantareller da jeg var ute på søndag, så kom deg i skauen !
Naturell Skrevet 22. august 2013 #11 Skrevet 22. august 2013 Nei og nei, kan ikke være over!! Har satt av neste helg til sopptur. Tenker at sopptur med babybjørn kan bli litt problematisk, men skal nok få det til. I love kantarell <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå