Gå til innhold

Noen med erfaring fra mimmis.no? Er de seriøs?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handlet derfra for noen uker siden og betalte med kort, men bestillingen er enda ikke behandlet ut i fra hva som står på min side på nettsiden.

Jeg får ikke tak i dem per telefon selv om de i følge dem selv skulle hatt full drift i telefonen fra uke 32. De svarer ikke per sms eller Mail. Er de seriøs eller har jeg blitt lurt? Noen med erfaring?

Anonymous poster hash: b1047...571

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ja, jeg kjøpte noe derfra i fjor eller deromkring. Var ikke noe å utsette på dem da...

Skrevet

Kjøpte varer derfra for noen mnd siden, jeg fikk heller ikke varene da de var lovet. Derimot fikk jeg tak i en hyggelig mann på telefonen og han fikset bestillinga mi med en gang, her var det en liten vognleke som ikke var på lager som stoppet hele bestillinga. Så vil si de er seriøse ja.

Skrevet

Jeg handlet vogn der en gang og vogna viste seg å være myyyye større og tyngre enn oppgitt på hjemmesidene, selv om jeg hadde sendt de mail og fått bekreftet målene. Jeg ga beskjed om at jeg derfor ikke var interessert i vogna likevel og da sendte de meg sånn pakkelapp slik at jeg slapp å betale for frakten:) Han jeg hadde kontakt med var kjempetrivelig og serviceinnstilt:)

Anonymous poster hash: 2033e...631

• 2 måneder senere...
Skrevet

Kundeservice er hyggelig med levering er håpløst dårlig:)

Skrevet

Jeg har vogn derifra. Kjempe fornøyd med både vogna og kundeservicen.. Tok en tid før jeg fikk vogna, men det var fordi den ikke var på lager å måtte bestilles. Og det visste jeg jo når jeg bestilte. 

• 10 måneder senere...
Skrevet

Ventet først på varen i to uker. Kontaktet dem og de hadde hatt oversvømmelse. Fikk så vite at varen ikke var på lager til tross for at det stod at den var det da jeg bestilte! Fikk så kontakt med en hyggelig jente som lovet at den skulle komme i løpet av to uker. Fikk i dag mail om at leverandøren er utsolgt og ikke får den inn før om 4 uker! Imens har det bøttet ned på Østlandet, og vi har ikke hatt regntrekk. Dette holder ikke!!!!! På ingen måte! Ikke handle her med mindre du ikke har lyst på det du bestiller, og har lyst på snegle-respons fra kundeservice!

Skrevet

Jeg er fornøyd. Fikk varen i posten etter 5 arbeidsdager.

Skrevet

Sorry. Leste ikke hele.

Opplevde dem også som seriøse. Men jeg hadde aldri kontakt med dem utover bestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...