Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Så trist, for ellers er hun ei nydelig jente. Men den huden må være belastende å leve med stakkars. Anonymous poster hash: 9c07b...499
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Hva var egentlig poenget med å påpeke det på nettet? Anonymous poster hash: 16898...a56
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Ja, du virker virkelig medfølende... Anonymous poster hash: 60a21...439
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Wow, vær stolt av deg selv, virkelig. Anonymous poster hash: baaf7...93c
Skylander Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Det er ikke henne det er synd på, men deg derimot som tror du er bedre enn andre og rakker ned på andre mennesker for deres utseende. Karma is a bitch, i hope she bites u!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Det er ikke henne det er synd på, men deg derimot som tror du er bedre enn andre og rakker ned på andre mennesker for deres utseende. Karma is a bitch, i hope she bites u! Herregud, dere fornekter dere ikke. Jeg skriver at hun er ei nydelig jente og at det er synd hun sliter med huden. Tror dere hun ville fått sjokk om hun kom over en tråd hvor det står at hun har kviser? (Hææ!? Kviser?! JEG?!!, det visste jeg ikke) Karma is a bitch er tydeligvis det nye favorittutrykket her inne. Hva skal skje? Tror du jeg våkner med byllepest i morgen for å ha påpekt at noen hsr fet hud? Nei, ta dere ei bolle jenter! Anonymous poster hash: 9c07b...499
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 Det er ikke henne det er synd på, men deg derimot som tror du er bedre enn andre og rakker ned på andre mennesker for deres utseende. Karma is a bitch, i hope she bites u! Herregud, dere fornekter dere ikke. Jeg skriver at hun er ei nydelig jente og at det er synd hun sliter med huden. Tror dere hun ville fått sjokk om hun kom over en tråd hvor det står at hun har kviser? (Hææ!? Kviser?! JEG?!!, det visste jeg ikke) Karma is a bitch er tydeligvis det nye favorittutrykket her inne. Hva skal skje? Tror du jeg våkner med byllepest i morgen for å ha påpekt at noen hsr fet hud? Nei, ta dere ei bolle jenter! Anonymous poster hash: 9c07b...499 Poenget er vel hvorfor i all verden du, etter å ha sett ei jente på tv med en hud som hun åpenbart sliter med, føler for å gå inn på et nettforum og lage en tråd om det. Ta oss ei bolle? Hva med "skaff deg et liv"? Du, altså. Anonymous poster hash: 16898...a56
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 Er 33 år, sliter med kviser selv. Det er et helvete! Anonymous poster hash: 1b954...c2e
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #10 Skrevet 20. august 2013 Herregud hvorfor skriver du slikt på nettet HI? Du vet at hun kan lese det?? Sikkert ikke så veldig gøy når du bemerker utseende hennes på den måten. Og hun er en flott jente! Pen:) Anonymous poster hash: 5c64d...1d1
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Jeg syns Wenche er så pen, hun blir yngre for hver gang jeg ser henne Anonymous poster hash: baaf7...93c
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Vet du hva? Har aldri egentlig lagt merke til/tenkt over huden hennes. Det kommer jeg til å gjøre neste gang jeg ser henne. Så hvis du syns synd på henne for det, så kanskje la være å gjøre folk oppmerksom på det da ?? Anonymous poster hash: 5099a...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå