Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Æsj altså, det er så flaut!! Begynte i ny jobb for tre uker siden, og i går fikk jeg så migrene at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg, svima av og havna hos legen, fikk sprøyte i rompa og greier. Etter den sprøyta, slet jeg så fælt med blodtrykksfall, og det er kkke helt bra i dag heller..så må ringe sjefen å si at jeg ikke kommer i dag heller Har legeerklæring, men syns likevel det er megaflaut! Tenkte kanskje å spørre lm jeg skal ta en ekstravakt ila uka? Eller vil arbeidsgiver forstå? Anonymous poster hash: 11fa7...d3e
GeeGee Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 Arbeidsgiver forstår! Forståelig at det er ergerlig for deg, men sånn er det. Ikke tilby ekstravakter før du vet om du er i stand til å ta den. Hvis du egalitære skulle ha vært på seinvakt i dag, gi beskjed raskest mulig, så de kan skaffe vikar for deg.
Edelweis Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Dette kan jo skje hvem som helst. Hadde det vært annerledes om du hadde jobbet der lengre? Dette tror jeg at sjefen din vil forstå HI =) god bedring!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Takk for svar, ringte sjefen, og det var ikke noen sure miner. Han var litt trist for at jeg ikke kunne komme, og skrøyt meg opp i skyene. Så da går det vel greit, sa at jeg kunne ta en ekstra vakt neste uke, men vi skule heller bare se det an. Uff, nei, hadde kanskje ikke vært så anderledes om jeg hadde jobbet der lenger, jeg bare misliker sterkt å være borte fra jobben. Anonymous poster hash: 11fa7...d3e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå