Gå til innhold

Hvor mange barn har du og hvor mye jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

To barn - en på skole og en i barnehage. Både jeg og mannen jobber 100 % i turnus.

Anonymous poster hash: 88251...b55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to barn. Jobber 60% pluss 100% studier.Jeg gleder meg til jeg er ferdig med skolen, men enda så mye jeg har å gjøre får jeg tid med barna. Samtidig tar mannen det meste av husarbeid slik at jeg kan lese om kveldene når barna er i seng.

Anonymous poster hash: 3616b...4da
Skrevet

Har to bhg barn.jobber 90, studerer 50. Samboeren jobber på sjøen.

Skrevet

Er lærer, så det blir lange dager til tider og:)

Skrevet

Jeg har 2 barn, 1 på skole/AKS og 1 i barnehage. Jobber 100%.

Anonymous poster hash: 4449b...e01
Skrevet

3 barn, der minste er et halvt år, + to bonuser og jeg jobber 100 %. Pappan er hjemme i permisjon :)

Skrevet

Vi har 4 barn i hus. Vi har to barn hver. Jeg jobber minimun 70%. Varierer veldig, da jeg kan ta fri når jeg trenger det og jobber for andre når de trenger det. I sommer har det vær over 100%.

Syns vi har en fin løsning, mannen jobber 65% og bare natt. Tar litt ekstravakter innimellom.

Anonymous poster hash: 3ac76...233

Skrevet

3, 2 små og ett voksent. Jobber 100% og har alltid gjort det.

Vil ikke jobbe redusert.

Anonymous poster hash: cb10f...0f5

Skrevet

2 barn, begge i bhg jobber 100% av og til noe overtid. 

Skrevet

Har tre og er hjemmeværende på grunn av barna. Jobbet 80% før jeg fikk tredje barnet.

Skrevet

Snart to barn. Jobber 100% nå for å få fulle permisjonspenger. Ellers veksler jeg mellom 100-80-70%, ser an fra måned til måned.

Skrevet

Har to barn i barnehage + venter nr. 3. Jobber fullt, men ønsker å gå ned til 80 % etter neste perm. er ferdig + ha litt vaskehjelp annenhver uke for å stresse ned. Kan håpe og ønske iallfall:)

Skrevet

2 barn og jobber 100%

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...