Gå til innhold

Hvor mange barn har du og hvor mye jobber du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to egne (1 og 3 år) og to bonusbarn (går på barneskole). Har de to minste i barnehage og vi jobber begge 100%. Skulle gjerne hatt mer tid med barna, men har regninger som skal betales. Bare barnehageplassene koster jo ganske mye...Har alltid dårlig samvittighet. Hva gjør dere andre? Jobber dere deltid?

Anonymous poster hash: 2ee64...4fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4, Jobber 100%

Anonymous poster hash: 9fdb1...f17

Skrevet

Har 1 og jobber nett under 80 %, men jobber hver dag.

Anonymous poster hash: 9bb49...6a5
Skrevet

har ett barn. men er for tiden arbeidsledig=(

Skrevet

100%, har eitt barn og eitt på veg. Synes det går fint, vi organiserar dagen slik at vi treng barnepass ca 7 timar når eg har tidlegvakt og 2-4 timar på seinvaktdagar. I tillegg kjem fridagar før og etter arbeidshelg.

Klart det hadde vore kjekt med enda meir tid saman, men alt i alt synes eg vi har det bra slik vi har det.

Skrevet

Har 2 barn (1 på skole og sfo og 1 i barnehage). Jobber 100%.

Skrevet

2 barn, jobber 100 %

Vil ikke ha flere barn, og noe av grunnen til det er at jeg vil kunne fortsette å jobbe 100 %! Liker jobben min..

Anonymous poster hash: 687c2...d0e
Skrevet

Har fire barn (yngste 4, eldste 12 år), jobber 70%

Jobber fire 6-timers dager i uka og har en dag fri. Her valgte vi å gjøre det sånn siden mannen er selvstendig næringsdrivende og jobber mye mer enn 100%. Jeg bidrar en del i bedriften til mannen, regnskapsføring, kjøring og henting, levering på post osv og han har derfor ansatt meg i sin bedrift i en liten stilling så jeg taper ikke hverken lønn eller pensjonspoeng, rettigheter i trygdekassen e.l. på å bare være ansatt 70% hos min arbeidsgiver.

Anonymous poster hash: 4d777...160
Skrevet

Har 2. Er hjemmeværende :) jepp for barnas skyld. Ikke ufør eller naver eller arbeidsledig.

Anonymous poster hash: 05649...e02

Skrevet

Har tre, jobber 100% begge to.

Skulle gjerne hatt råd til 80%, så hadde jeg hatt en fridag i uken til ungene eller husarbeid.

Ligger alltid på etterskudd med alt.

Anonymous poster hash: dfc83...4ae

Skrevet

Har to barn, og har sagt opp jobben for å være hjemme med barna. Har en i bhg og en på skolen. Henter eldste kl 13.00, og gjør lekser. Begynner på middagen, og henter minste kl 14.30. Spiser kl 15, og har en lang ettermiddag med barna. Vasker hus og klær, trener og er på cafe på formiddagen. Mannen tar med eldste på skolen kl 8.30, og jeg levererminste 9.30. Deilige, rolige dager :)

Anonymous poster hash: 418a0...9f0

Skrevet

Har 2 barn, jobber 80%. Veldig passelig. :)

Skrevet

har to jobber 50 % og 100% skole. skulle gjerne vært hjemmeværende

Anonymous poster hash: 6c499...55d
Skrevet

To barn og 100% i jobb.

Så bra at du har fått deg jobb :-)

Anonymous poster hash: d5731...460

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Jeg har to og venter nr. 3. Jobber i 60% stilling av egen fri vilje.

Skrevet

Snart 3 og 100%. Håper på å kunne redusere litt.

Anonymous poster hash: c16e6...785

Skrevet

2 barn som jeg har alene 70% av tiden (er skilt), jobber 100% 

Anonymous poster hash: 046f2...8f7
Skrevet

3 barn, 100% en i skolealder. Lite tid, spes til eldste da jeg jobber turnus. Men det går. Vaskehjelp er beste investering jeg har gjort mtp tid.

Skrevet

Har to, en på litt over et år og en på snart 4 år, hvor begge går på barnehagen fra kl.07.30 til 15.30. Mannen min og jeg jobber 100%. Jeg leverer dem om morgen kl.07.30+- og dem blir hentet av faren kl.15.30+-. Jeg har kontorjobb, og kan flekse når jeg måtte ønske, noe som gjør at hverdagene våres blir enklere.

Anonymous poster hash: 08646...3c2

Skrevet

Har 2 barn og går på aap. Gikk på en kraftig smell for 2 år siden. Kommer meg ikke på beina igjen:-(

Anonymous poster hash: 1d5c4...908

Skrevet

Har 3. Jobber 80% turnus. Mann jobber minst 100%. Også turnus. Når han er på luftambulansen er han borte en hel uke. Blir for mye logistikk hvis jeg og skulle jobbet 100%.

Anonymous poster hash: be2e3...298

Skrevet

3 barn,100% stilling som lærer

Anonymous poster hash: e01a6...bb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...