Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Har sittet her å forsøkt å skrive et innlegg her nå siden mannen la seg for to timer siden. Det skjedde bare. Det er teit å si det, jeg vet. Men det gjorde bare det. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Hva med søsteren min, mannen min? Livene til alle. Har mest lyst å henge meg i et tre. Men har man barn så kan man vel ikke det heller Anonymous poster hash: 5917c...b27
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Ohrff... " Det bare skjedde"? Dere lot det skje. Skamløst, ufyselig, egoistisk og forkastelig!
PrinsessensMor Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 beklager altså, men slikt skjer ikke bare.... den unnskyldningen må du lengre ut på landet med.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 Jo d skjedde, sier hun jo. Slikt skjer. D var lite lurt, men d skjedde altså. Anonymous poster hash: c9332...ee6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Har sittet her å forsøkt å skrive et innlegg her nå siden mannen la seg for to timer siden. Det skjedde bare. Det er teit å si det, jeg vet. Men det gjorde bare det. Og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre! Hva med søsteren min, mannen min? Livene til alle. Har mest lyst å henge meg i et tre. Men har man barn så kan man vel ikke det heller Anonymous poster hash: 5917c...b27 Unnskyld meg, men er det mulig. Rett og slett trist. Anonymous poster hash: 6b107...5e6
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Eeeeeh.. Ok! Anonymous poster hash: a2d00...21e
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Når jeg leste overskriften så ble øynene mine store og munnen gapet høyt!!! Hvorfor jeg gikk inn for å ese, skjønner ikke jeg. Skam dere! Anonymous poster hash: ca55a...dc8
SnekkerPelle Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 "Skam dere" Fy faen som jeg misliker ordet skam!
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Det bare skjedde? Ramla du ned på pikken hans ved et uhell eller? Tåpeligeste forsvar ever!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #11 Skrevet 19. august 2013 sitt nå ikke her å lag deg en større mur. ta def isammen å ta en prat med han. enten holder dere det for dere selv. ellers er dere oppriktige å forteller det. dere er begge like ansvarlige... Anonymous poster hash: ddeb5...920
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 "Skam dere" Fy faen som jeg misliker ordet skam! Da har du tydeligvis gjort mye dårlig i livet, siden du hater det ordet så sterkt. Anonymous poster hash: ca55a...dc8
BikkjeBisk Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Kjenner noen der det skjedde, mannen var farlig nær å ta livet av broren - heldigvis ble han stoppet i tide før han gjorde noe som han muligens ville angre på i ettertid. Jepp, nå har dere virkelig klussa det til og hvis søsknene får til å se på hverandre en gang blir det om mange år.
Gjest sug lut Skrevet 19. august 2013 #15 Skrevet 19. august 2013 Vel, siden du skammer deg bør du unngå å gjøre det igjen, og så legge lokk på hele greia. Det samme gjelder selvsagt svogeren. Håper dere ikke er sånne som "må fortelle alt", da er dere virkelig i trøbbel. Men hvis du kan la være å skamme deg så kan du kanskje heller nyte å tenke på det, rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Ja jeg vet at det er en dårlig unnskyldning. Men det gjorde virkelig det. Vi møttes ikke i ens ærend. Vi planla ikke å feste sammen, vi har aldri vært synlig tiltrukket av hverandre, ikke som han har vist meg iallefall. Jeg har aldri kjent på den følelsen iallefall. Vi var tydeligvis invitert til felles tilstelning, og var altfor altfor fulle!-plutselig ligger vi der, ferdige og alt føles helt feil, såklart. De har 3 barn sammen, vi har 4. Jeg kjenner selvsagt at jeg fortjener å ha det forjævlig. Men alt er ødelagt, og jeg klarer ikke juge. Min søster kommer til å forstå at det er nie!-vi er ofte sammen:( Herregud jeg har ødelagt manges liv....hva med ungene. Jeg orker ikke dette. Anonymous poster hash: 5917c...b27
Line-mamma til to herlige Skrevet 19. august 2013 #18 Skrevet 19. august 2013 syns ikke synd i deg. det du sitter å føler, fortjener du SÅ godt. håper du slitet lenge med dette!
SnekkerPelle Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Ikke hør på småjentene her. De veit ingenting om livet!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Snekkerpelle og sug lut liker hverandres innlegg...romantikk på dib :-P (da skjønner jeg). Anonymous poster hash: ca55a...dc8
SnekkerPelle Skrevet 19. august 2013 #21 Skrevet 19. august 2013 Vi er oppegående, fornuftige mennesker.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #22 Skrevet 19. august 2013 Det bare skjedde? Ramla du ned på pikken hans ved et uhell eller? Tåpeligeste forsvar ever! Men du har da opplevd dette selv, vel, in my heart "Jeg skulle gå ut i gangen, og plutselig bare datt han over meg og snoppen hans bare forsvant "oppi", du veit jo hvor fort sånt skjer!!? Shit happens, vettu" Beklager hi, men jeg er enig i at dette er en dustete ting å si. For nei, det skjedde ikke bare. Dere lot det skje. Dere tok initiativ til å begynne å klå, på å evnt gå inn på et rom, kle av dere, og legge dere nakne sammen.. Så nei, dette valgte dere selv... Men nå har det altså skjedd. Og nå er det eneste riktige å ha baller nok (ja, jeg ser ironien) til å fortelle deres partnere om dette "uhellet" deres.. Jeg skal ikke kjefte og smelle, hi, regner med du har det crappy nok som det er. Men dere skylder deres partnere å være ærlige om noe så grovt som dette. Og hvem vet, kanskje de kjøper den at "det bare skjedde", og tilgir dere?? U never know... Anonymous poster hash: cc9bf...b6b
Monajenten Skrevet 19. august 2013 #23 Skrevet 19. august 2013 Jeg har nulltoleranse for utroskap og syns i utgangspunktet at man bør være ærlig. Men her syns jeg faktisk at du skal holde godt kjeft, ta deg sammen og sørge for at det ikke "er noe" som du sier. Du kommer til å ødelegge flere familier og 7 (!!!) barn om dette kommer ut, vil du virkelig det bare for å lette på DIN samvittighet? Nei, dette var en grovt feilgrep, men du må prate med svogeren din, ordne opp i dette og sørge for at dere aldri nevner det for en levende sjel. Det er dere som bør leve med dette, ikke familiene deres. Og for all del ikke vær mindre med hverandre fremover, det blir ihvertfall merkelig og mistenkelig.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #24 Skrevet 19. august 2013 Ikke hør på småjentene her. De veit ingenting om livet! Å gud for et arrogant svar! Jeg har fått med meg at luten syns det er greit å ha et sidesprang (ref.en annen tråd), men å kalle oss andre som faktisk ikke tolerere utroskap for småjenter som ikke vet noe om livet?? Hehe.. Jeg er 37 år, gift på 15.året og har 4 barn med mannen min. Hvor gammel må jeg være før jeg ikke lenger kvalifiseres som "småjente", og må jeg ha taklet firholdets utfordringer ved å pule rundt for å vite hvordan livet funker? Anonymous poster hash: cc9bf...b6b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå