Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #1 Skrevet 19. august 2013 Jeg kjøper litt dyrere ytterklær, men bukser og topper blir noenlunde billige klær egentlig. Dere andre? Anonymous poster hash: 9d638...b41
Skylander Skrevet 19. august 2013 #2 Skrevet 19. august 2013 Jeg kjøper litt dyrere ytterklær, men bukser og topper blir noenlunde billige klær egentlig. Dere andre? Anonymous poster hash: 9d638...b41 Gjør det samme som deg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #3 Skrevet 19. august 2013 Kjøper også dyrere ytterkær og billigere hverdagsklær. Jobber selv i en kjedebutikk, så er ikke fritt for at de har litt derfra Anonymous poster hash: cab89...3a5
PrinsessensMor Skrevet 19. august 2013 #4 Skrevet 19. august 2013 investerer litt mer i yttertøy enn hverdagsklær ja=)
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #5 Skrevet 19. august 2013 Kjøper også dyrere ytterkær og billigere hverdagsklær. Jobber selv i en kjedebutikk, så er ikke fritt for at de har litt derfra Anonymous poster hash: cab89...3a5 Du som jobber i kjedebutikker. Får du en del %? Anonymous poster hash: 9d638...b41
Stella&My+2 Skrevet 19. august 2013 #6 Skrevet 19. august 2013 Er svak for god design og bruker nok mer på klær til prinsessen enn nødvendig,- men det finnes jo så utrolig mye søtt og klarer ikke dy meg:) Garderoben hennes betår mest av klær fra Mini A Ture, Katvig og Wheat og med basisplagg fra Noa Noa og Petit Bateau.
Von Hertelhofen Skrevet 19. august 2013 #7 Skrevet 19. august 2013 Kjøper vanligvis ikke så mye merkeklær. Handler litt når det er salg fra f.eks POP og katvig, så hun har en del gode klær. Men det blir ofte HM og Lindex
Gjest Vicky Pollard Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Kjøper noe dyrt pentøy. Men synes det er meningsløst å kjøpe dyre hverdagsklær for å pleie min egen forfengelighet.. Ungene er så små at de driter i at klærne er fra Cubus, Lindex, HM, Reflex og Kappahl. Den tid kommer tidsnok at Cubus blir uaktuelt. Har noe dyrere yttertøy, men dette er selvsagt kjøpt på salg. Hverdagsklærne er helt greie, gode å leke i og så er det ingen krise om det kommer en flekk som ikke går av og det må kastes
Gjest Hercule Poirot Skrevet 19. august 2013 #9 Skrevet 19. august 2013 Her kjøper vi dyrere kvalitet på yttertøy, turtøy, sportstøy osv, mens bukser, kjoler, t-skjorter, gensere, tights osv kommer fra KappAhl, H&M, Wow o.l. Ungene får bestemme selv hva de vil ha nå, men jeg svinger ikke inn i de dyreste butikkene, det ser jeg overhodet ikke noe poeng i.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2013 #10 Skrevet 19. august 2013 Kjøper en god blanding, noe dyrt og noe billig Anonymous poster hash: 6aeb5...1e5
Gjest Anonymbruker85 Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Kjøper klær,stort sett på Name it,H&M og Lindex og innimellom cubus,så er en del billige,passer på når det er slag men penklær,ulklær og ute klær blir stort sett over 1000 hver gang .
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #12 Skrevet 20. august 2013 Nei stort sett ikke. Her klatrer barna i trær og er overalt på sfo/barnehage...= hullete klær kan forekomme ganske ofte. Bruker å handle på salg, eller ordinær pris også , men da på h&m, lindex etc. Aldri dyre butikker.. Yttertøy handles for det meste på barnas hus. Rimelig billig der og god nok kvalitet på det meste. Jo forresten, handlet et regntøy til 6-700 kr en gang, det er DYRT i følge meg som handler regntøy til 2-300 kr til vanlig, og det ble hull i buksen uken etter jeg kjøpte det..elendig kvalitet, men dyrt og fin merke skulle det liksom være...hm. Anonymous poster hash: eb9fd...f19
☆☆☆ Skrevet 20. august 2013 #13 Skrevet 20. august 2013 Kjøper billige bomullsklede og ull på salg. Utekleda er det lagt litt meir pengar i, og vi prioriterar gode sko.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #14 Skrevet 20. august 2013 Poster som anonym her.. Jeg kjøper ikke NOE til min baby her. For han arver klær av min fetter sine sønner. Og her snakker vi Benettoni, Moods of Norway, Burberry (unskykd meg for skrivefeilene her, men merker at jeg blåser litt i det..) Det dyreste av det dyre... Og dette er i strl 56 og oppover........ Hehe... Jaja, bare gla til jeg som arver alt til vår lille Men tror nok ikke jeg hadde giddi å kjøpt noe så dyrt til en som max kan bruke det i en måned før det er for smått.. Anonymous poster hash: 32259...671
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #15 Skrevet 20. august 2013 Nei,det gjør jeg ikke. Vi har veldig god økonomi, og vil ikke at barna våre skal fremstå som små snobber. Har dyrt alpintutstyr, dyre sykler og bunader og dresser, men hverdagsklær er fra hm og Cubus. Penklær og ytterjakker legger jeg mer penger i. Når de blir eldre og ønsker dyrere merker, må de jobbe og bidra med halve summen selv. Anonymous poster hash: 83091...1c0
me_87 Skrevet 20. august 2013 #16 Skrevet 20. august 2013 Reimadressene og skoene var dyre ja,men ellers så har han ikke noe særlig dyre klær nei. Bukser koster vel rundt om 300 kr og en genserene runst om 200 kr. Kjøper det jeg synes er fint,så ingen problem å kjøpe dyre klær visst jeg liker de.
Gjest Vinglepetrine Skrevet 20. august 2013 #17 Skrevet 20. august 2013 Kjøper en blanding av dyrt og billig. Kjøper det jeg syntes er fint og det ungene vil gå i. Skeiet litt ut her om dagen, er gravid og fant de søteste ullplaggene fra Lille Lam, det var jammen ikke billig og ikke kommer de til å passe særlig lenge, men gud så søte de var.
soleia Skrevet 20. august 2013 #18 Skrevet 20. august 2013 Ytterklede er av relativt dyre merke, men prøver å finne på salg. Innerklede er stort sett kjøpt på kjedebutikkane, med unntak av litt ull frå nøstebarn.
*Yuna* Skrevet 20. august 2013 #19 Skrevet 20. august 2013 Kjøper mest dyrt ja. Kjøper mindre klær generelt enn mange andre da, så tror ikke jeg bruker så mye mer sammenlagt
Englenemine Skrevet 20. august 2013 #20 Skrevet 20. august 2013 Nei , fra vanlige kjedebutikker. Liker klær med mye farger så det er det vi velger utifra kjøper selvfølgelig ordentlig utetøy og ull men gjerne på salg artigere shoppe da.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #21 Skrevet 20. august 2013 Reimadress og Viking på vinteren og det er vel forholdsvis dyrt, men jeg vet det er bra og at ungene er varme. Ellers går det mest i blandings av arv, HM og Lindex + at jeg har kjøpt en del når jeg har vært i USA. Anonymous poster hash: d5970...cb5
Anonym bruker Skrevet 20. august 2013 #22 Skrevet 20. august 2013 Jeg bruker en del på ytterklær for jeg syntesd et er viktig at det er i god kvalitet. Men så er jeg også litt sak for det litt dyrere, så her går det i basis fra noanoa og petit batou, mye annet i pomp delux, mini a ture, wheat, my cinnamongirl, danfæ, hummel, ayanaya, nøstebarn og lilleba. Men har en del fra kapphal og nameit også. Noe lindex er bra med ligger unna Hm, klærne der syntes jeg mister passform og blir posete, sømmer rakner osv. Reflex har jeg og en del basisklær og reserve yttertøy. VI er og heldige med at vi begge har foreldre med mye penger som handler mye klær til barna, det er der mesteparten av de dyre klærne kommer fra, men i kjøper iblandt vi også selvfølgelig. Også har vi to gode bestemødre som elsker å strikke, så der får vi mye fine ullplagg, kjoler, gensere, luer, votter, vognposer, bilstolposer, tepper osv. Føler meg velsignet med å ha en så god familie som jeg har Anonymous poster hash: 83fdd...2f9
Honningmelon Skrevet 20. august 2013 #23 Skrevet 20. august 2013 Begge deler. Kjøper klær med kvalitet når det kommer til uteklær og sko. Inneklær har vi litt av hvert av. En blanding av kjedebutikklær og litt dyrere klær.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2013 #24 Skrevet 20. august 2013 Jeg kjøper vanlige, billige klær til hverdagsklær og penklær ol. Men legger litt penger i kvalitet til sko og yttertøy. Det må ikke være merker, men det prøvd nok til at jeg er dritt lei å bytte dress 3 ganger på en sesong. Du får som regel det du betaler for. Jeg hadde ikke visst hvor jeg skulle gå om jeg skulle kjøpt wheat, pop, Burberry og slike klær om dette er merke klær.
Gjest sussie77 Skrevet 20. august 2013 #25 Skrevet 20. august 2013 (endret) Legger litt mer penger i ytterklærne, sko og ull. Mens de andre klærne handler jeg billigere. Mye fra Lindex og Name it. Og handler på polarn o pyret på salg. Endret 20. august 2013 av sussie77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå